te lange jurk

Ik heb een tijdje geleden een jurk gekocht. Deze komt net over mijn knieën. Het probleem is dat ik vrij klein ben (1m64) en door deze jurk lijk ik nog kleiner. Maar ik dacht in de winkel dat het nog meeviel dus heb ik 'm wel gekocht. Het is een zwarte jurk met grote witte stippen en spaghettibandjes. Iemand tips wat ik hierbij kan dragen om er niet zo klein uit te zien? Of wat ik juist niet moet dragen?

Heb je niemand in je omgeving die handig is en de jurk een beetje kan innemen voor je? :wink:

Hakken?

Ik heb persoonlijk niemand in mijn omgeving die kan naaien dus ik ga altijd naar een naaister en heb het daar ook gevraagd maar ze heeft me gezegd dat het niet gaat i.v.m de naad

Innemen?

Hakken aandoen

Is er geen modeopleiding bij jou in de buurt? Daar willen ze het vaak wel gratis voor je doen. Innemen dus.

Ze kunnen hem niet in nemen door de naad? Dat heb ik nog nooit gehoord. Heb je geen foto van je jurk, want normaal gesproken moet zowat elk kledingstuk ingenomen kunnen worden.

Ik had precies dezelfde situatie als jij, ook een zwarte jurk met grote witte stippen en ik ben 1.64, toevallig! Ik heb het opgelost door hoge pumps te dragen, toen kwam de jurk wel een stuk boven mn knieen.

Ik heb geen foto van de jurk maar ik ga proberen om het eens aan een andere naaister te vragen.
perksofbeingme, wat toevallig :stuck_out_tongue:

Innemen, hoge hakken eronder dragen en anders zou ik 'm terugbrengen :slightly_smiling_face:.

hoge hakken :slightly_smiling_face:

De jurk klinkt niet echt veelbelovend dus ik zou hem ruilen :wink: Klaar is kees!

Dit vind ik nu niet. Persoonlijk klinkt hij heel leuk. Ze heeft hem okk gekocht omdat ze hem leuk vindt eh.
En zoals gezegd hakken lijken me de beste optie en kannnog heel mooi staan ook