Te lang?

Daarom dacht ik ook op een gegeven moment; fuck dit, ik koop hakken en ik ga ze dragen ook!

Ik ben zelf het langst van mn vriendinnen, ik zit gewoon met dat ik langer met dan jongens. Dat vind ik het grootste nadeel. Maar dan denk ik ook van ja ik voel me er zo veel vrouwelijker bij en vind het zo mooi staan bij zoveel meiden! Dat wil ik dan gewoon ook! En heb dus mooie gezien, en die ga ik morgen wel kopen nu.
Zal ze morgen wel posten! (: Bedankt iedereen!

Is dat niet uhm…positief?

Als jij met 1.82 langer bent dan jongens zijn dat gewoon kleine jongens :expressionless:

Haha ja eigenlijk wel, maar dan zien ze dus al dat ik lang ben. Maar ach, ik moet ook gewoon mn eigen ding doen.

Ik kom ze anders niet vaak veel langer tegen! Haha, meestal of even lang of iets van 1.85 tot 1,90. 1.90 vind ik dan wel weer mooie lengte voor een jongen, daaronder kan het nog net.

Oh, dan lopen er hier gewoon veel lange jongens rond :tipping_hand_man:

De meeste jongens zitten toch zo rond de 1.90?

Als jij je er niet ongemakkelijk bij voelt gewoon doen!

Waar kom je vandaan dan? Dan moet ik daar keer langs komen! Haha
Kom zelf uit het mooie twente hihi

ik denk dat het goed kan hoor!

ik ben 1.84 en ik dat ook zo kut!
zie je echt óveral van die mooie hakken en ik voel me echt wel té groot met 10cm hakken. maar ik heb wel 1 paar thuis liggen die ik afentoe aan doe.
maar ik weet hoe je je voelt.
en dan zeggen mensen: gewoon schijt hebben. maarja dat moet ik dan denk nog leren…

Ik vind dat je het gewoon moet doen, wat kan jou het eigenlijk schelen.
Als jij het mooi vind wat is dan het probleem.
& als jij vind dat jongens dan het probleem zijn, als iemand je leuk vind dan maakt het diegene echt niet uit of je hakken aan hebt hoor en of je groter bent.
Liefde overwint alles.

Heel mooi gezegd! En dat is eigenlijk ook wel zo! Daarom heb ik nu ook mooi de schoenen gekocht die ik wou dit zijn ze <3 (de hak is, na meting, trouwens 11cm hihi):

http://i39.tinypic.com/15yj1fq.jpg

Ah, wauw, echt leuke schoenen!

waar waar waar heb je ze gezien?
ik ben er al eeuwen naar op zoek.
ik ben zelf klein en dan zijn hakken heel mooi
ik weet niet, hakken kunnen wel als je niet te breed bent.

Die schoenen :open_mouth:
Geweldig leuk!

Gewoon doen, als jij het mooi vindt. Persoonlijk zou ik het wel érg lang vinden dan…

Bij mij anders genoeg lange jongens hoor en ik woon ook in Twente :slightly_smiling_face:

Oh en OT: als jij die hakken graag aan wilt en je je er goed bij voelt moet je het zeker doen!

tja, wat is nou ‘te’ lang?
Ik vind t zeker wel kunnen hoor, als je je er zelf maar lekker bij voelt