Te lang?

Wat vinden jullie?
Kun je suede enkellaarsjes aan met een hoogte van ongeveer 9/10 cm aan, als je zelf al 1,82 bent?? Heb vandaag hele leuke gezien namelijk, maar twijfel heeel erg!

Ik vind eigenlijk van niet.
maar als je het zelf mooi vind, why not?

Gewoon doen!

Waarom niet?

als jij je zelfverzekerd in kan voelen dan gewoon doen !

Als je je er zelf goed bij voelt: gewoon doen, poep aan wat andere er van vinden, gewoon doen wat jij leuk vind.

Alles kan x]

Maar, het ligt er een beetje aan of je naar verhouding lange benen hebt, dan vind ik het zelf wat minder. (ik ken iemand van 1.90 ongeveer, die gewoon in verhouding is, dan staan hakken gewoon mooi. Ik zelf daarentegen ben 1.87 en heb vrij lange benen, en dan staan hakken niet x] )

In verhouding klopt het denk ik wel, hier wel een foto:

http://i42.tinypic.com/w1d6k4.jpg

weet niet of je het zo goed kunt zien.
Maar ik hoor wel vaak, zoo wat een lange benen

Als je iets zelfverzekerd kan dragen staat datgene altijd.

Dus eigenlijk is de keuze aan jou; ben je zelfverzekerd genoeg? Zo ja, gewoon kopen natuurlijk x]

Valt wel mee :slightly_smiling_face:
Ik denk dat, ook wat hogere, hakken je wel zullen staan.

Ik denk dat het wel staat bij jou!
Maar als je er niet lekker bij voelt dan moet je het niet doen :slightly_smiling_face:

En das niet helemaal waar hoor Darthy :tipping_hand_man:
Zelfverzekerdheid is een heel belangrijk deel bij iets (aparts) dragen, maar sommige dingen staan nou eenmaal minder mooi.
Zoals een taille rok bij mij lijkt het al helemaal of ik geen bovenlichaam heb of hakken. En aan zelfverzekerd zijn bij mij geen gebrek :angel:

zou ik persoonlijk niet doen!

Gewoon doen, ik ben zelf 1,80 en ik heb soms ook hakken aan van 9-10 cm.

omdat… je met +/- 1.90 te lang bent? Dankeschön.
Volgens mij staat het je prima :slightly_smiling_face:
doen!!

Ja oke, maar in dit geval vind ik dat het kan :stuck_out_tongue:
Ik bedoel, iedereen vind modellen toch ook altijd perfect. Nou die zijn dus 1.85 met hakken.

Valt wel iets mee, ik heb ook lange benen :’)
En dan nog maakt het niet echt uit…

Als je je er zelfverzekerd in voelt: doen. Als je dat niet voelt: niet doen. Ik ben 1.80 en steek al boven iedereen uit, behalve de jongens dan, dus ik zou het zelf niet doen.

Het kan wel, alleen zelf zou ik het denk ik niet doen.

Hetzelfde als MissMusyc… Ik ben zelf ook 1.80 en voel me al zo lang vergeleken mijn vriendinnen, dus mét hakken voel ik me al helemaal een reus. Als jij hier geen last van hebt moet je het zeker doen, hakken vind ik altijd zo mooi staan bij anderen :grinning: