te lang

hoi ik ben 13 en ik ben al 1,73 heeft iemand tips om minder snel te groeien door bepaalde dingen te eten ofzo? :wink:

Neen. Acceptatie.

Nee, ik denk niet dat dat kan. En anders moet je het gewoon accepteren, je kunt niet ‘opeens’ krimpen alleen maar omdat jij dat wilt. :slightly_smiling_face:

1,73 is niet absurd lang hoor, misschien nu wel over een paar jaar valt het wel mee.

Volgens mij bestaan er groeiremmers, maar ik weet niet of daar een leeftijdsgrens aan zit ofzo. Misschien eens met je huisarts praten. Maar 1,73 is toch helemaal niet zo lang?

Ik denk inderdaad accepteren. Ik ben bijna 16 en ben 1 meter 49 haha
Ik lach erom nu… Ik kon dat ook nooit hoor, maar juist door jezelf te accepteren accepteren anderen jou ook (:
En iedereen is anders, daar moet je trots op zijn!! :wink:

Liefs

Gewoon heel oud worden dan krimp je vanzelf :d

Niets aan te doen zou ik zeggen. Als je net door je groeispurt heen bent gegaan, dan zal je wss niet veel meer groeien. Ik stopte met groeien rond mijn 15de ofzo. Ik ben nu ook 1.73 m.

Ik ben 15 en ben 1.84 lang. En ik heb er geen problemen mee. Gewoon mee leren leven zou ik zeggen :slightly_smiling_face:

ik ben ook 13, 1.74. Vriendin van mij is in de 1.80 en zij is ook 13,

Valt reuze mee hoor!

Hahahaha

Je kunt er geloof ik niet veel aan doen. Ik denk dat er wel een soort groeiremmers bestaan, maar ik betwijfel ten zeerste of die wel gezond zijn.
1m73 vind ik best een normale grootte. Nu lijk je inderdaad misschien wat groter dan veel mensen rondom je, maar binnen de kortste keren krijgen ook zij hun groeispurt en dan zullen er wel meer mensen zijn die even groot/groter zijn dan jij, dus don’t worry :slightly_smiling_face:

neen

Dat is niet eens zo lang, dat is gewoon een normale lengte :’)

Wat is daar nou “lang” aan…

ik ben ook13 en 1,74 en ik ben altijd de langste (geweest), ik zat dus te denken aan groeiremmers maar aangezien deze onvruchtbaarheid kunnen veroorzaken heb ik het idee uit mijn hoofd gezet.
Nu 2 maanden later zitten al mijn klasgenootjes ook in hun groeispurt valt het allemaal heel erg mee.
Gewoon afwachten en bedenk: Om model te zijn moet je minimaal 1,73/1,74 zijn :wink:
ik zat er eerst ook heel erg over in maar in mijn bikini bijvoorbeeld vind ik mijn benen weer mooi enzo dus het heeft (heel veel) voordelen!!!
xx

Dat wou ik ook zeggen, ik ben 1,82 en daarbij ook nog eens wat ‘‘dunnetjes’’ uitgevallen. No big deal zou ik zeggen.
Topic starter wilt niet weten welke pesterijen ik op 2 scholen heb meegemaakt met mijn lengte en gewicht. Bij ons in het zuiden van Limburg werden lange dunne jongens op veel scholen gepest met Lange Jan, en lange dunne meiden zoals ik met Lange Lies.

Voor de gene die niet waten wat de lange Jan en lange Lies is, Google maar eens.

Ja ik heb eerlijk gezegd ook zoiets van kom op… Ik was op jouw leeftijd 1.78 en supermager en iedereen schold me uit voor jongen omdat ik echt op een jongen leek.

dat kan helaas niet vriend. ik ben 1,77 en ben 15 niet blij met me lengte maar je kan er niks aan doen