te lang

Hoi iedereen die dit leest.
Ik ben nu 12 jaar en ik ben 1.75m
Ik vind mezelf zoo lang, ik wil niet meer groeien.
Ik zit er vaak mee omdat ik altijd overal tussen uitsteek, en ik ben niet echt dik ofzo, meestal zeggen ze dat ik dun ben.
en als je dun bent en lang lijk je nog langer, soms voel ik me daar best onzeker over.
Ik ben bang dat ik mijn groeispeurt nog niet heb gehad en dat ik nog zo veel ga groeien. Ik hoop dat jullie Tips hebben zodat ik me niet zo onzeker meer voel
XXX

Het is erg vervelend dat je er zoveel last van hebt, maar je kan er helaas zo weinig aan doen… Ik heb ook niet echt tips, ofzo. Sommige meisjes zouden erg graag zo lang zijn! Zelf ben ik ook 1.75, maar ik ben dan ook wel een paar jaar ouder. Ikzelf ben wel blij met mn lengte! Lang zijn vind ik wel mooi. :wink:

Klein zijn is ook niet alles. Jij kan tenminste overal bij.

Ik denk dat heel veel mensen jaloers zijn op jouw langheid. En zo ontzettend lang ben je nu ook weer niet. Er zijn genoeg mensen die na hun 12e nog veel gaan groeien, maar misschien heb jij dat allang gehad en groei je niet meer zo veel.

Ik ben jaloers. Ik ben vanaf die leeftijd maar vijf centimeter gegroeid, terwijl we nu zes jaar later zijn. Geniet er maar van, haha. Ik kan nergens bij en dat is echt verschrikkelijk irritant.

Ik zou je overigens er ook niet druk om maken. Je kan er toch niks aan doen en het kan ook zo zijn dat je niet meer zo veel gaat groeien.