Te lang wachten op bestelling webshop

Oké, het zit zo:
Ik heb ik Januari, net na mijn verjaardag, een bestelling van nagellakjes geplaatst op een nederlandse website. Op de site zelf, andere sites en hyves heeft iedereen goed commentaar op de webshop. Ik niet!
Na de bestelling heb ik alles netjes op tijd betaald. Na twee weken wachten was mijn bestelling er nog niet. Contact opgenomen met het bedrijf en zij zouden mij alsnog een pakket opsturen. Weer niet ontvangen. Toen zouden ze mij het geld terug storten. Niet gedaan. Nog een keer terug gemaild. Binnenkort werd het geld teruggestort. Niets terug ontvangen op mijn rekening, ik weer mailen. Maar vanaf toen is mijn email naar hun alleen maar genegeerd. Het gaat hier wel om een bestelling van 45 euro. Ik heb ondertussen al geprobeerd om te emailen met een ander emailadres maar ze blijven mij negeren. Ik wacht al 9 maanden en ben helemaal ten einde raad.

Mijn vraag: Heeft iemand hier enig idee hoe ik dit verder kan aanpakken? Alle hulp hierbij is welkom. Ik heb het hard nodig. Al had ik nu liever gehad dat ik geen 45 euro aan nagellak had besteed. Daar is het nu helaas te laat voor.

Topic gaat over nagellak dus vond het gepast om het bij Beauty te plaatsen.

Tja, ik weet niet. Zie maar als up.

dit kun je proberen meid.

https://www.fraudemeldpunt.nl/index.php?s=p_1&p=26

Erg vervelend voor je :frowning_face: Het is ook een groot bedrag waarvoor je wel moeite wil doen…

Misschien kun je:
-googlen naar het bedrijf, kijken of andere mensen ook klachten over het bedrijf hebben.
-bedrijfsgegevens achterhalen, zoals telefoonnr en adres.
-je klacht op meerdere plekken plaatsen, ook bij bijvoorbeeld Consumentenbond.

open een rechtszaak tegen die site

Hm maarja, nooit uit gaan van commentaar op een site of hyves in ieder geval. Vaak wordt het er door de webshop zelf opgezet.
Verder weet ik ook niets…

Welke webshop is het?
En misschien telefonisch contact met ze opnemen, dan kun je niet genegeerd worden.

ik denk niet dat het nog gaat komen na zo’n lange tijd.
wat vervelend!
welke site is het?

www.opgelichtopinternet.nl, daar melden en ze helpen je ook goed en gaan er zelf ook achteraan.

heb je een mail gekregen dat je bestelling verstuurd werd, met een betalingsbewijs?

Ah, dat zuigt…
Ik weet niets anders dan wat al gepost is, succes!

Je moet dat bedrijf in gebreke stellen. Zoek maar op google.

Waarmee heb je betaald? Als het met paypal of een creditcard was, krijg je namelijk je geld terug, dat dekt dat.

Welke site was het?
Misschien kan je op de sites internetoplichting, radar of kassa een topic openen.

Dankjewel iedereen!
Het ging over deze webshop.
Gelukkig heb ik alle emails bewaard dus ik heb bewijs van alles, ook die van betaling en verzending. Ik denk dat ik maar op een site als radar of kassa idd ga kijken.
Ik heb het toen betaald via internetbankieren dus ik krijg m’n geld niet zo 1, 2, 3 terug.
Hopen dat alles gaat lukken.