Te lang ongesteld?

Hey meiden,
Ik ben sinds 17 juli al ongesteld (tevens mijn eerste menstruatie). Maar is dat normaal dat ik al zo’n 8 dagen ongesteld ben? Sorry ik weet er niks van eigenlijk en durf het niet zo goed met iemand er over te hebben, dus vraag ik het even hier.
alvast bedankt! (:
xx.

ja tuurlijk ; )
In het begin is het altijd onregelmatig.
ik ben volgens mij in het begin wel eens langer dan 2 weken ongesteld geweest…
maar het is gewoon normaal hoor ; )
ik werd het 5 jaar geleden voor het eerst en het is nog steeds niet regelmatig, maar meestal ben ik het 8 dagen.

Ja kan wel gebeuren hoor. Niks ergs, alleen een beetje vervelend.

Ja, dat kan wel is gebeuren. In het begin is het vaak heel onregematig. Het kan misschien wel is gebeuren dat nog je langer ongesteld bent.

Ja, ik ben vaak ruim anderhalve week ongesteld. Niet elke dag heftig, maar ik bloed nog vrij lang waterige stof uit.

Ik ben ook wel meerdere malen 11 dagen ongesteld geweest… Een vriendin van me ooit 3 weken, bleek te komen door stress enzo. Ja, het is normaal, don’t worry, gaat wel weer over. Zo niet: ga naar de dokter.

ja kan, bij sommigen is het korter en bij anderen wat langer.

8 dagen?
Dat is helemaal niet zo lang hoor. :'P
Bij de meeste vrouwen duurt het ook gewoon 1 week.

Echt? Lijkt me echt verschrikkelijk. Die van mij duurt normaal ong. 5 dagen, waarbij de 5e dag eigenlijk niks voorstelt …

Maar nu is het bij mij weer super onregelmatig (ben al 4/5 jaar ongesteld), ben nu echt 8 dagen ongesteld ofzo -.-

Vaak genoeg zelfs 2 weken gehad :’) maar 8 dagen is inderdaad dus niet vreemd

Op het begin was ik ook erg onregelmatig ongesteld.
Ik was 's een paar keer 2.5 weken ongesteld, was het net gestopt werd ik weer ongesteld. :'P

Zoals gezegd, is normaal.
Waarom vraag je dit eigenlijk niet gewoon aan je moeder?

Idd heel normaal. Verschilt per persoon…
Ik ben het zelf altijd 4 dagen en dan de 5e dag nog een beetje :’) dat klinkt vies

Dat heb ik ook altijd.

sommige mensen kunnen hiermee niet naar hun ouders
ik ben zelf ook niet naar mun moeder geweest, maar naar mijn vader.
Niet alle moeders/vaders kunnen je daar bij helpen

in het begin was ik dat ook, soms echt 2/3 weken achter elkaar. niks raars dus :slightly_smiling_face:

Helaas blijkt uit ons onderzoek dat er zelf vrouwen zijn die 10 of 12 dagen ongestled zijn. Helaas is dat soms de natuur. Als je nog jong bent is dit niet zo erg. alles moet nog een beetje op gang komen maar als je ouder bent dan 20 dan moet je echt naar de huisarts.
Succes Willemien

Ja tuurlijk kan het zo lang duren
Ik ben het (meestal) 6-7 dagen, en de andere keer bijv. maar 5 dagen