Hee,
Ik heb vaak hoofdpijn en als ik zeg maar eventjes zit en dan wwer opsta, word het helemaal zwart voor mijn ogen zeg maar en ook als ik op de trap loop. Mijn tante heeft het ook en ik denk dat ik het van haar heb.Ik heb er heel erg last van en weet niet wat ik moetdoen?Weten jullie mischien iets(ik ben al naar de dokter geweest en die zei dat het door de puberteit ofzo kwam)?
hee daar heb ik ook vaak last van, wist niet dat je dan misschien met een te lage bloeddruk te maken had
heb je de symptomen al gegoogled, of gekeken wat voor symptomen te lage bloeddruk heeft?
mischien heeft je dokter t over hormonen ofzo? raar dat hij zo vaag doet, ik had het er niet bij gelaten.
Ik heb dat al meer dan een halfjaar, nu is er met mij ook veel meer aan de hand en deskundige denken aan leukemie maar dat terzijde,
je moet eventjes langs je huisarts gaan want het kan een te lage bloeddruk zijn, maar ik begon er zo ook mee, en ik had een ijzer te kort! je krijgt daarvoor staal pillen en moet een paar keer bloed laten prikken!
En mijn dokter begon ook zo met komt door de hormonen, ik ben daarna nog een paar keer terug gegaan ook met mn ouders en gewoon net zo lang blijven drammen totdat je bloed mag gaan prikken en ze gaan onderzoeken!
als je vragen hebt of ergens over wil praten, ik weet precies hoe je je voelt en alles dus note me dan maar!
Sterkte!
xxx
als je een te lage bloeddruk hebt (kun je meten met zo’n apparaat, misschien hebben je ouders of opa/oma die wel?) moet je veel soep (cupasoup), soepstengels, dropjes, gebakken zoute spek, en andere zoute dingen eten .
het kan ook ijzer tekort zijn, dan moet je meer vlees en brood eten.
Heb je het al lang?
Want, er heerst nu wel een griep waarvan je draaierig van bent/zwarte vlekken ziet. Maar als je het al lang hebt, dan is dat hem niet en zou ik gewoon nog een keer naar de dokter gaan en eis desnoods dat ze bloedprikken en je bloeddruk controleren.
Door de pubertijd?.. XD als het zo door blijft gaan, toch aandringen bij de huisarts. Of je moet meer ‘‘ijzer’’ en vitamines eten.
Bloeddruk laten testen en bloed laten prikken.
Ik heb een te hoge bloeddruk en toen ik net met mijn medicijnen begonnen was had ik dat ook heel vaak, omdat je bloeddruk dan ineens heel laag is.
Laten testen kan nooit kwaad!
dat had ik dus ook , maar ik heb dan nu geen leukemiee … maar wel al me bloedcellen heel laag zeg maarr en dat blijft de hele tijd zoo, maar hopen dat het niet opeens nog veel lager gaat want dan heb ik het dus wel … =(
Ik had dat ook en ik heb ook een te lage bloeddruk. maar verder heb ik er nog niks mee gedaan ofzo.
Ik heb dat ook, en ik heb idd een te lage bloedruk
bij mijn zei de dokter dat ik zoute drop moest eten en opkikker ofzo… maar voorderest kan je er volgens mij niet veel aan doen
Je kan ook een ijzertekort, of bloedarmoede hebben! Dat had ik, namelijk. Heel vervelend.
Is (waarschijnlijk) een te lage bloeddruk.
Ik heb het ook als ik opsta, zeker als ik niet veel heb gegeten.
Ik ben er zelfs een paar keer door flauw gevallen.
Wat je er precies tegen kunt doen weet ik niet, maar iig dus goed eten en niet te snel opstaan
Ik heb het zelf ook. Het ligt idd aan de bloeddruk, maar je kunt er verder niks aan doen.
Dat is niet helemaal waar, meestal heeft een te lage bloeddruk te maken met een ijzer te kort, daarvoor kun je staalpillen slikken!
Dan stijgt meestal je bloeddruk ook behoorlijk!
Net als je net iets meer zout kunt eten , niet te veel natuurlijk want dat is dan weer heel slecht!