Te laat..

Ik zou m’n vriend vandaag om 1 uur op het station ophalen. Ik stond op het station, hij is nooit aangekomen. Ik heb hem intussentijd (van te voren ook al…) meerdere keren gebeld en gesmst, maar ik krijg maar geen antwoord.
Heeft iemand enig idee wat ik nou met hem aan moet? Hij zou mn verjaardag komen vieren…

Wow, dat is best heftig.
Is hij met vrienden ergens heen?
Zoja, bel die?
Neem contact met de ouders op?

Oh my god. Dat is behoorlijk lullig. Ik zou geen contact meer zoeken, wachten tot hij het doet en hem dan héél veel moeite laten doen!

Dat deed 'n ex ook ooit van mij, diezelfde avond maakte die het uit.

Dus ik zou even afwachten?

Maar is er niks gebeurd met hem dan? Want anders is het behoorlijk lullig!

Het probleem is dus dat hij niet thuis woont (gezinsinternaat) en afgelopen avond/nacht een feestje heeft. Dus misschien ligt hij met zn dronken kop nog op bed.
Of hij is het vergeten :confused:

Woo dat is wel gemeen! Ik zou ook wachten totdat hij reageert, ookal is het erg vervelend… Kan het zijn dat hij uit is geweest en nog slaapt? Ook dat zou lullig zijn, maar dan zou hij het niet met opzet doen…

@ danique58
Ik heb geen idee of er iets is gebeurd. Daar ben ik altijd hartstikke bang voor idd.

Ja dat zou ik ook zijn hoor! Heb je niet het nummer van z’n internaat?

@danique58
Jawel, maar hij is op 'n feestje blijven slapen, en daar is hij dus niet.
En ik kan ook z’n ouders wel gaan bellen, maar die maak ik dan ook alleen maar ongerust, denk ik?

Dat zou ik wel doen hoor! Straks is er wel wat gebeurd, en anders blijf jij ook maar zitten met vragen! Niet geschoten is altijd mis meid!

Zou ik niet gewoon nog even wachten? Straks slaapt hij nog gewoon ofzo. En dan tja.
Als ik nou wist waar hij was, maar ik weet alleen dat hij een feest had van vrienden van school. Bah.

Ah ik hoop dat er niks ergs is gebeurd!
Ik zou contact met vrienden van hem opzoeken (waar hij mee weg is geweest vanacht ofzo)

Hij woont in 'n andere plaats, dus ik ken z’n vrienden helaas niet.
Ik wordt steeds ongeruster ook.

Wat lullig!
Ik zou gewoon naar huis gaan en daar wachten tot je wat van hem hoort.
Of een vriend waar hij mee was even bellen/smsen?
Misschien komt hij je wel verassen ;p…

@ intheface
Ik ben ook alweer thuis, maar ik weet gewoon nu niet waar hij is. En ook niet of hij nog komt enzo.

Jeetje ik zou me ook helemaal gek maken…
Wacht nog even af, als je dan nog niks van 'm gehoord heb zou ik toch z’n ouders even bellen.

Ken je ook niet één iemand waar hij mee omgaat die er misschien ook kon zijn?

Jeeeeeetje
ik snap hoe je je voelt
hopelijk hoor je snel iets van hem

en anders stuur je een sms: ik stond om 1 uur op het station, je kwam niet, ik ben nu weer thuis en je mag wel wat moeite gaan doen wat ik vind dit écht kut.

Helemaal niemand.
Oh echt, ik maak me zo ongerust. Hij is al bijna 2 uur te laat nu :open_mouth: