Te laat?? (Over een jongen)

Update:
Het gaat echt supergoed, kan gewoon niet beter!
Ik heb nog niet echt met hem, maar dat hoeft van mij ook niet eigenlijk.
Hij is toch mijn ‘soort-van-vriendje’ =D
Hij is nu 2x bij me thuis geweest en dat was echt ZO leuk,
we hadden een film gekeken, lekker knus gezeten :kissing:
En we vonden het allebei zo stom toen hij wegmoest =p
Dus nog een keer; bedankt iedereen die heeft gepost!!
xxx Celebration

PS: Op school weten ze het nog niet, hehe, op een paar mensen na. Komt vanzelf wel…

Gewoon ordinair vragen of hij nog iets voor je voelt en of hij wat leuks met je wil doen een keer X) ?

Misschien heb je je kans al verspeeld, maar misschien ook niet. Je weet het niet als je het niet vraagt.

Het kan zijn dat jij hem misschien vorige keer best hebt geraakt dat je hem geen aandacht meer gaf… Misschien is die nu bang dat als hij erop reageert hij weer veel voor je gaat voelen maar weer bang is datjij niks voor hem voelt ofso… dus gewoon vragen, hoe eng dat misschien ook is…

Heel erg bedankt voor je reactie =P
Ik weet dat dat het beste is ja…

En ik weet dat het nu klinkt alsof ik allemaal excuses ga bedenken omdat ik gewoon te schijterig ben om dat te doen (en dat is trouwens ook zo),
maar gewoon… Ik weet niet.
Hij is anders denk ik.
Hij is niet echt zo’n jongen die je bij het uitgaan ziet met een biertje in zijn hand en met een troepje vrienden. Hij is eerder zo’n hele aardige buurjongen die een hele goeie band heeft met zijn ouders en met zijn zusje, en die op school gewoon keihard z’n best doet. Hij gaat met mensen om uit de klas die hartstikke aardig zijn maar een beetje apart, en daarom worden ze door iedereen het ‘nerd-groepje’ genoemd, heel flauw. Hij heeft zelf 1x ‘verkering’ gehad met z’n beste vriendin. Okee, nu genoeg over hem. Ik weet het, ik moet gewoon duidelijker zijn :stuck_out_tongue:
Maar ik durf niet!

Ja idd… =P
Maar wat moet ik dan vragen: Hoi [zijn naam], vind je mij op dit moment leuk? Niet? Okee, jammer, ik jou wel…

Aargh… Ik weet het gewoon niet!
Wel bedankt voor je reactie :slightly_smiling_face:

It’s never too late for love :metal:

Nee ik zou eerst gewoon een gesprek beginnen. Dan rustig in die richting sturen naar het onderwerp liefde… en dan gewoon vragen als het moment daar is. Wel snel werken want als hij later weer offline gaat en je hebt je vraag nog niet gesteld, dan moet je het de volgende keer weer doen :stuck_out_tongue:

ga gewoon weer heel veel tegen hem praten en een beetje flirten, je merkt het dan vanzelf wel toch!

Haha, ik hoop het echt.
Ik ben deze week 2x een gesprek begonnen op MSN en het was wel weer gezellig,
maar toch ben ik in Real Life wel een beetje verlegen.
Ik lach wel naar hem als ik hem op school tegen kom enzo,
maar weet nooit wat ik tegen hem moet zeggen!
Echt vervelend, nu weet hij helemaal niet wat ik wil =P

Ik zou gewoon vragen of hij iets met je wil doen! Hij vond(vind?) je leuk, dus ik neem aan dat hij je sowieso nog een leuk meisje vindt, dus hij gaat echt geen nee zeggen! En je hoeft niet meteen iets heel date-achtigs te doen, gewoon chocolademelk drinken kan ook al. Of misschien hebben jullie gelijke interesses, dan kun je daar iets mee doen.

Je kunt inderdaad het gesprek een beetje naar het onderwerp liefde sturen (op msn misschien, dat is minder eng). En dan zou je hem misschien kunnen uitleggen dat je geschrokken was toen hij zei dat hij je leuk vond, omdat jij daar nog helemaal niet bij na had gedacht en hem gewoon als goede vriend zag. En dan kun je zeggen dat je er wat meer over na bent gaan denken en dat je hem eigelijk toch wel leuk vindt. En dan zal hij wel zeggen hoe het bij hem zit.
Weet niet of je er iets aan hebt, ik ben er ook niet zo’n held in hoor! Succes!

Whaha,
dat had ik met mijn vriendje, ik was een dagje uit met hem in rotterdam (before we dated) en toen zei ik tegen hem.

I think I love you,
en hij zei;
I think I love you too.

TAKE CHANCES! Life’s too short.

ik vind dat je nu gewoon dit tegen hem ook moet zeggen alleen misschien niet nerdje van de klas dat kan kwetse:P

Haha, inderdaad. Maar ik vind het zo eng!!
Pff… nooit gedacht dat ik in deze situatie terecht zou komen.

MAAR!!
Ik heb supergoed nieuws =D Ik ben gisteren weer tegen hem gaan praten op MSN, en het was weer zoals eerst!
Het was zo gezellig en we wilden allebei niet weggaan van MSN.
Toen ik hem vandaag weer op school zag hebben we weer niet veel tegen elkaar gezegd (hij is ook wel een kleein beetje verlegen…) maar hij lachte wel een paar keer naar me en keek ook best vaak :grinning:
En ik natuurlijk terugkijken en teruglachen.
Nu alleen de volgende keer zorgen dat ik eindelijk eens iets weet te zeggen :frowning_face:

gewoon ervoor gaan :grinning:
praat over dingen die je besprak op msn
of gewoon , vraag dingen aan hem, praat over leraren,…
laat zien dat je 'm oprecht leuk vind
en op het juiste moment ,vraag je 'm uit.
en dan kan die verlegen jongen nog wel eens in het perfecte vriendje veranderen. Want hij is mss wel stil in de klas maar hij zodra hij zich op zijn gemak voelt kan hij iemand heel anders zijn.

Wat leuk voor je!! Dat is wel goed nieuws inderdaad :wink:

als ik dat zo lees, denk ik dat er best nog wel hoop is!

Jaahaa!! Ooh ik ben echt superblij, haha =D
Ik denk dat hij nu wel doorheeft dat ik hem zie zitten.
Ik weet wel dat we op MSN 100x zoveel tegen elkaar zeggen dan in het echt maar het is beter dan niets…
Nu is er alleen 1 probleempje: nouja probleem.
Eigenlijk is het natuurlijk geweldig, maar toch…

We hadden het over sport enzo, en welke dagen hij voetbalde en dat hij a.s. zaterdag een wedstrijd heeft. Zeg ik met m’n suffe hoofd dat ik hem wel een keer wil zien spelen.
Hij heeft wel gezegd hoe laat die wedstrijd is maar is er gelukkig niet meer zo op in gegaan =P
Maar aaah! ik heb gezegd dat ik misschien wel zou komen kijken, maar dat durf ik toch helemaal niet!
Want dan sta ik daar dus te kijken anderhalf uur lang (of ik moet gewoon later gaan), en dan is hij klaar en dan… weet ik nog steeds niks te zeggen =P
Oh ik haat dat echt, dat niet weten wat je moet zeggen.

Wat denken jullie, moet ik gaan of niet? Ik heb hem niks beloofd.
Maar aan de andere kant. Als ik ooit iets verder met hem wil gaan moet ik toch een keer in het echt met hem gaan praten…