te laat ongesteld

Ik heb een probleem,ik ben nu al zo’n 11 dagen te laat ongesteld.
Ik heb nog geen seks gehad,maar ben al wel verder gegaan met mijn vriend. Nu begin ik het toch echt vervelend te vinden,11 dagen is wel heel lang…
Ik weet echt niet wat ik moet doen,ik heb mijn regels soms wel een paar dagen te vroeg of te laat maar nooit zo lang.
Het kan niet komen door de pil of door dat ik ze nog maar net heb,ik heb ze al zo’n 3 jaar.

Iemand een idee wat het kan zijn of wat ik moet doen?

Niet stressen, daarvan blijft je menstruatie uit.

jaa ik weet het, maar ik heb echt een soort fobie om zwanger te zijn ook al kan het in principe niet.
dankje voor je reactie :]

De kans is echt heeeeel erg klein, ik snap wel dat je je zorgen maakt maar ik zou niet ervan uit gaan dat je zwanger bent. Anders moet je even reageren bij het Algemene Piltopic of Ben ik Zwanger topic. Daar zijn meer meiden met zulke problemen en daar moet je ook eigenlijk naartoe als je een probleem hebt :slightly_smiling_face:

inderdaad niet te druk maken etc. en anders gewoon voor de zekerheid naar de dokter gaan (daarna hoef je je nergens druk om te maken) :wink:

Ik denk écht niet dat je zwanger bent,aangezien je nog geen seks hebt gehad.

Als hij jou heeft gevingerd is er wel een kans op zwangerschap,maar veeeel te klein.

Koop een zwangerschapstest,die zijn verkrijgbaar in bij de apotheek en ookin de Kruidvat denk ik.
Als je nog twijfeld kan je naar een gyneacoloog gaan.

Veel succes :slightly_smiling_face: !