Te laat komen.

Ja maar dat is geen excuus.

jha dat is zo
maar dat betekent niet dat meteen dat die opmerking
vaag is

Ik ben deze eerste schoolweek al 3 keer te laat gekomen…
Maar nu moeten we meteen n uur nakomen als je te laat komt. Gelukkig ben ik alle 3 keren niet opgeschreven. (heb ik altijd zo’n geluk mee! :slightly_smiling_face:) Vorig jaar hoefden we ons alleen te melden om 8 uur…

Like, ik kom te laat, ach, dan moeten ze voor mij maar die school later laten beginnen. .____.
WTF.
Ego :'D

srry als het zo over komt hoor
maar zo bedoel ik het helemaal niet

Dat vind ik niet zo’n hele domme opmerking. op mijn middelbare school moest je om kwart over 8 in de les zitten, maar dat is in friesland waar bijna iedereen van ver moet komen (en groot deel afhankelijk is van de bus of trein). heel vaak waren er mensen te laat, en in dat jaar waren er veel meer mensen oververmoeid dan eerst, dus dat hebben ze weer terug gedraait naar 9 uur.

Op onze school moet je om 8 uur precies in de les zitten. En er zijn nogal wat mensen die driekwartier à een uur moeten fietsen. (:

Ik heb dat dus ook. Ik zit op school in hoorn & woon in Amsterdam. Ik moet in totaal anderhalf uur reizen dus ik vin 10 over 8 in de lesecht absurd vroeg. Vooral als je nagaat dat ik schooldagen maak tot half 6…

precies!! wat zou ik graag om 5 voor half 9 op school moeten zijn!!!

Nee ik heb altijd de trein van half 9 dan ben ik pas om kwart voor 9 op het station en nog 10 minuten naar school lopen.
En mijn school begint om kwart voor.
Zit op het mbo(volwassenonderwijs) dus ze maken er geen probleem van :slightly_smiling_face:

ghehe overtreft iemand 8 uur xd ?

maar dat heb ik ook wel eens ja
die vent die staat dan in de deuropening te wachten hij ziet mij vermoeiend aankomen , kom ik bij de deur doet ie m dicht met zo’n gemeen lachje en zegt doodleuk dat ik een te laat briefje moest halen njaa toen was ik pissig…

Ik was vanmorgen nog te laat bij economie haha. Maar die vrouw is grappig man, ik lach altijd naar dr. Heel overdreven en we zeiden: hoooooi, mogen we zitten? alsjeblieeftt. *ondertussen liepen we door*. Maar ze moest alleen lachen omdat ze zo’n big smile opzetten haha #mazzel

Je wordt geschorst als je drie keer te laat komt bij mijn school…
Ik vind dat echt nergens opslaan :hammer:

nee ;p onze eerste uur begint om half 9

Ik kwam in der eerste en tweede altijd vet vaak te laat :’) Maar nu valt het wel mee…
Mijn broertje moest na 9x te laat komen al naar HALT en de leerplichtambtenaar. Beetje overdreven. Aan de spijbelaars doen ze trouwens niets, dus op mijn middelbare school kon je beter spijbelen dan te laat komen…

Ik kwam op m’n introductiedag te laat
:grinning:

ik kwam ook te laat hahaha.
ik kon de weg niet vinden naar die school!

ze hadden vorig jaar bij mij geteld.
Ik ben 42 keer te laat gekomen
Dat is toch niet veel ;o?

Ik kom echt zelden te laat, en als ik te laat kom is dat werkelijk maar één minuutje. Dat schrijven ze bij ons écht niet op:). Ik hoef trouwens ook pas om half 9 in de les te zijn.

Zeik niet, ik moet om 10 voor acht al op school zijn.