Te laat komen.

Ik heb elke vrijdag het laatste uur Nederlands en elke vrijdag moet ik een telaat briefje halen en dan moet je je de volgende dan een half eerder op school melden.
Vandaag dus ook; ik had de deurklink al vast en toen ging de bel en ik moest alsnog een telaat briefje halen!

Hebben jullie ook wel eens zoiets mee gemaakt?
Vertel:

Sorry dit moest ik kwijt.

dan kom je gewoon wat eerder, zo moeilijk is dat toch niet?

Oh zovaak :’)

Je kunt ook gewoon op tijd komen xD

Ik heb in 6 jaar maar 4 te laat briefjes moeten halen… het is niet zo moeilijk :'D

bijna elke dag
maar jha ik kan er niks aan doen
moeten ze school maar niet zo vroeg laten beginnen

wij moeten ipv half 9 nu al 5 voor half 9 in de school zijn, weet je hoe kut dat is ;[

Als de bel gaat moet ik eerst naar me kluis boeken halen, maar mijn kluis is aan de andere kant van de school en mag in de pauze niet naar je kluis en anders sta je de hele pauze met je boeken en dat is ook niks…

5voor half 9 :open_mouth:
zit je op de basisschool??
ik moet al om 10 over8 in de les zijn

Daarvoor heb je toch een tas? XD

ik ga ook voor de pauze?
en zoveel boeken kunnen dat toch niet zijn?
en wat heb je liever óf elke week je vroeg op school moeten melden óf in de pauze met je boeken staan?

Das best normaal hoor voor middelbare school om om 5 voor half 9 op school te moeten zijn, ik vind 10 over 8 juist een rare tijd…

Wow wat laat! Ik zit ook al 10 over 8 in de les!

Dat is echt een domme opmerking -.-
Doos.

Wij moesten op de middelbare om kwart voor 8 melden als we te laat waren. Mits je het eerste uur les had (les begint om kwart over :sunglasses:.
Had je het eerste uur vrij dan moest je om half 9 melden en begon je les om 5 over 9.

& op het bovenbouw kon het ze niks schelen of je het eerste uur vrij had ofniet. Je moest gewoon kwart voor 8 melden ookal begon je pas het 3e uur.

Bij ons is als je voor de 3de keer te laat komt moet je een uur eerder op school zijn:O

Serieus, woo, das echt vroeg, nee bij ons begint het eerste uur om half 9 (dan moet je in de klas zijn).

Wow, wat jij in 6 jaar doet, doe ik in 1 week ;O

metooo.

hoeso domme opmerking?? :bored:
ik vind dat school gwn te vroeg begint :pensive: