Te laat komen bij afspraken

Hallo iedereen,

Eigenlijk al een jaar of 2 is mn vriendin ALTIJD te laat als we afspreken, maar dan ook altijd. Als dit nou 1x zou gebeuren zou ik het niet erg vinden, maar het gebeurt nou altijd. Ik heb haar vaak genoeg gezegd dat ik niet ga afspreken als ik niet weet hoelaat ze komt.
Maar weet iemand wat ik eigenlijk moet doen nu? ik wil geen ruzie met haar krijgen maar hier heb ik ook geen zin meer in…

xxxx

Ik weet niet hoeveel te laat ze komt, maar stel voor ze komt altijd een kwartier te laat.
En jij wilt om 4 uur iets doen, spreek om kwart voor 4 af en kom zelf om 4?

kom zelf ook gewoon te laat.
Ik kom zelf ook ALTIJD te laat, dit is een beetje een nare gewoonte geworden en ik doe ook echt me best om optijd te komen maar het lukt me gewoon niet. Ik heb dit eigenlijk overgenomen van een vriendin, die kwam zelf altijd een half uur te laat dus deed ik dat ook, maar nu kom ik echt overal een kwartier te laat.

Ik haat mensen die te laat komen. Kom zelf ook een x te laat en ze zal merken hoe vervelend het is

Ik spreek altijd een kwartier eerder af met dat soort mensen.
Dus als we ergens 12 uur moeten zijn, laat ik ze om kwart voor 12 komen.

Ik heb echt een hekel aan mensen die te laat komen. Dat is gewoon luiheid. Op een begrafenis of bruiloft kom je toch ook niet te laat?

Ik zou niet eerder met haar gaan afspreken. Gewoon op tijd op de afgelopen plek zijn en als ze er na een kwartier dan nog niet is gewoon weg gaan. Sorry hoor maar als het niet normaal kan dan maar zo.

mensen die altijd te laat komen zeg ik stuur maar als je dr al bent en dan kom ik eraan of weggaan na een kwartier

Gewoon de deur niet voor dr open doen als ze weer eens een half uur te laat is, of weggaan van de plek waar jullie afgesproken hebben. Als je dit nou een paar keer consequent doet, dan zal het waarschijnlijk beter tot haar doordringen en dan kunnen jullie er misschien over praten. Want nu weet ze het wel, maar ze beseft het volgens mij zegmaar niet. Dus dan maar ff the hard way, lijkt me…

ik heb zo’n hekel aan mensen die chronisch te laat komen!
Vraag eens aan haar of haar tijd zoveel belangrijker is dan die van jou, als ze het zo gaat bekijken ziet ze misschien in dat ze niet het recht heeft om jou kostbare minuutjes te verspillen… hallo je had ook andere dingen kunnen doen in de tijd dat je op haar wacht!

Dit ja.

Kom zelf gewoon eens heel erg te laat, gewoon een halfuur ofzo.

Dit heb ik al eens gedaan, maar toen zei ze dat ik een hypocriet was omdat ik altijd zei dat ze te laat was, en ik toen zelf ook te laat was.

Dankjewel voor jullie reacties! Ja ik ga de volgende keer gewoon weg als ze er niet is, heb er een beetje genoeg van zo eigenlijk.