Te korte broek

Ik heb een hele mooie donkergroene broek gekocht een tijdje geleden, maar hij is te kort. Maar ik vind hem echt super mooi, dus wil em graag aan. Ik wil de broek alleen niet kort knippen, heb geen laarzen hoog genoeg ervoor, en de pijpen oprollen een beetje en dan bijv. All stars eronder vind ik ook niet mooi staan bij mij. Dus iemand nog andere oplossingen? :flushed:
Hij komt trouwens ongeveer 7 cm boven m’n enkels uit en kan zo even geen plaatje ervan vinden.

Je kan er niet veel aan veranderen denk ik… maar ik zou het dan inderdaad als mooie oplossing vinden om er leuke allstars onder te doen en dan een keer omslaan maar ja als je al zegt dat, dat niet staat bij jou dan weet ik het ook niet hoor… misschien terugbrengen naar de winkel en ruilen voor een langere/grotere maat ?

allstars of toms eronder lijken mij ook de enige goede oplossing ik neem aan dat hij valt zoals een 7/8 broek? Want dat soort broeken vind ik echt fantastisch met een colbertje erop en dan hoge hakken er onder :slightly_smiling_face: