Veel lange en korte mensen voelen zich onzeker. Lange meisjes gaan proberen korter te lijken door zich een beetje te buigen, maar dit geeft juist een minder mooi en onzeker beeld. Als je laat zien dat je blij bent met je lengte kom je al een stuk mooier en zelfverzekerder over. Kortere mensen hebben wel een voordeel, zij kunnen mooie pumps aan doen. Maar voor hun geld ook wees blij met jezelf. ik heb ook heel lang gebogen gelopen, doordat ik lang ben, maar nu kan het me niks schelen wat ze zeggen. Niemand is perfect!
Lief bedoelt hoor, maar een topic is niet nodig
dit. + je hebt er net 1 gemaakt.
Ik ben lang en draag pumps.
Ben ik nu kort?
Even serieus: Ik ben redelijk lang van mezelf maar draag gewoon pumps. Dankzij hakken lijken mijn benen eindeloos en veel jongens vinden dat prachtig :’) Heb soms wel een baalmoment als ik dan naast een ukkiepukkie sta, maarja, ben er wel blij mee.
Nu even niet serieus: Geen topic voor nodig om deze raad te geven,zoals de anderen al zeggen.
Ja en jij bent ook niet nodig.
Laat haar lekker haar leuke woordje doen als je je serieus ergert aan dit topic is er echt wat mis met je.
Nja zie, ik vind het echt wel lief bedoelt. Maar als je een topic aanmaakt met een normale nuttige vraag, word je de helft van de tijd door gewezen naar de Algemene topics, en daarna word je topic gesloten. Dan snap ik niet helemaal waarom topics zoals deze, zonder een ‘‘nuttige’’ vraag, wel gewoon geaccepteerd worden. Juist zulke topics maken het forum toch onoverzichtelijk?