Te kort jurkje, iets onder naaien??

Hallo!

Ik weet niet of ik voor dit zomaar een nieuw topic mag maken want ik heb weinig ervaring met forums. :s
Ik heb gisteren dit super schattige jurkje binnen gekregen, maar zoals jullie zien is hij te kort.
Ik wil er eventueel iets onder naaien, zoals een stukje zwarte kant ofzo.
Wat denken jullie? Ik wil het jurkje er niet mee verpesten.

Groetjes, Eva.

http://s29.postimg.org/x3o8wqrk7/IMG_0032.jpg

http://s28.postimg.org/8ht6onh8d/IMG_0035.jpg

Oef ja, die is wel erg kort. Maar ik heb zelf echt geen idee… :cold_sweat:

In China (of meer Aziatische landen?) is het erg populair om ‘safety pants’ te dragen onder jurkjes en rokjes. Dit is een soort mini legging met kant aan de onderkant, die onder de rand uit komt zodat je het kant goed ziet. Je kunt ze bestellen op ebay voor heel weinig. Misschien een idee? Ik denk namelijk dat je niet een stofje kunt vinden met precies dezelfde print helaas. Kant is misschien wel een leuk idee inderdaad, of van dat tulle (weet niet of je daar van houdt).

Ik zou er een simpel zwart rokje van de h&m onder dragen!

tulle is ook een goed idee!

Dat zou ik ook doen, als je dan bukt, kijkt niemand tegen je kont aan haha. :slightly_smiling_face:

Kort idd. Je kan proberen er iets aan te maken met spelden of een paar steekjes en dan eerst kijken hoe t staat?

ik zou het eerlijk gezegd zo laten , hoezo kort vind het mooi

Iets van zwart kant is wel leuk denk ik ja!

Je hebt trouwens echt prahtige benen!

Ik dacht direct: tule. Maar wellicht is het rokje daar weer te smal voor. Anders kun je er inderdaad een legging onder dragen.

Ik vind hem wel schattig zo. Zelf heb ik altijd een kort zwart broekje onder mijn rokjes aan :slightly_smiling_face:

Een zwart onderrokje erin naaien die wat langer is, kan heel leuk zijn. ook met wat plooitjes erin, oid.

dat zal ik doen! :slightly_smiling_face:

dankje! :grinning:

ik denk niet dat ik een legging of kort broekje eronder wil dragen, maar toch bedankt!
morgen ga ik naar amsterdam, eens kijken of ik een mooi stuk kant of tule vind.
heel erg bedankt voor jullie reacties. :wink:

Als je er een dikke zwarte panty onder draagt oogt het geheel wat minder kort, merk ik bij mijn eigen korte jurkjes. Misschien vind je dat een goede (tijdelijke) oplossing? :slightly_smiling_face:

ik ben niet echt van plan om met een panty te dragen, maar echt in de zomer met blote benen. :slightly_smiling_face: toch bedankt!