Te koop: zwart ZARA jurkje + QUEEN VIVI high heels mt. 40/41

Hallo,

Omdat ik binnenkort op kamers ga moet ik mijn kledingkast wat uitmesten.
Daarom verkoop ik bij deze de volgende dingen :slightly_smiling_face:

Ik sta niet in het betrouwbare verkopers topic omdat ik nog nooit iets heb verkocht.
Wel heb ik al meerdere malen iets gekocht op Girlscene.
Ik ruil niet, omdat ik kleding kwijt moet haha.

Zara TRAFALUC jurkje maat M
Ik heb het jurkje maar twee keer gedragen, dus hij is zo goed als nieuw. Ik heb 'm voor ca. 40 euro gekocht dus ik wil er gezien de staat graag nog €20,- voor. Er valt echter nog wel over te onderhandelen maar het moet wel in die koers blijven.

Het bovenstukje is een zwart bloemenpatroon van kant. Het onderstuk is een zwarte doorzichtige stof die los hangt over de onderjurk. Er zit een bandje om het lijfje dat je ca. 3x kan omslaan en dan op je rug kunt vast strikken.

Voorkant

Labeltje

Vastgestrikt aan de achterkant

QUEEN VIVI Bruine high heels maat 40/41 (valt klein)
Ik heb de schoenen maar één keer gedragen dus ze zijn ook zo goed als nieuw. Ik doe ze weg omdat ik ze eigenlijk nooit aandoe en het zonde vind om ze te laten verstoffen.
Ik heb de schoenen voor ca. €30,- gekocht en gezien de staat doe ik ze voor €20,- weg. Ook hier valt eventueel nog over te onderhandelen maar het moet wel rond die koers blijven :slightly_smiling_face:

Verzendkosten zijn voor de koper!

up!

up!

Up!

up!

Valt het jurkje tot aan je knie?

Het jurkje valt bij mij tot boven de knie (maar mij is ie iets te klein) dus hij valt dus boven de knie :slightly_smiling_face: Het is wel een kort jurkje.

up

up!