Te koop twilight t-shirts

```html
[b]Hallo dames,

Ik verkoop twilight t-shirtjes. Deze t-shirtjes bewerk ik zelf met glittersteentjes in een tekst/evt. afbeelding naar keuze ook de kleur mag je zelf bepalen!. Ik sta altijd open voor ideeen om te maken en ik ben er altijd graag me bezig. Ik heb natuurlijk voorbeelden:

[/b]
Image and video hosting by TinyPic

15 euro inclusief verzendkosten

20 euro inclusief verzendkosten

25 euro inclusief verzendkosten

Deze afbeeldingen op de t-shirtjes zijn handgemaakt en ik steek er veel tijd in. Wil je bijvoorbeeld op de achterkant nog het twilight logo vraag ik hier 2 euro voor. Stel jij hebt je lievelingszin uit twilight kan je mij die mailen in evt. het handschrift/lettertype naar keuze en ik zal hem voor je maken. De prijzen van je eigen tekst zijn afhankelijk van het aantal steentjes dat erop gaat.

De t-shirtjes kan je gewoon wassen binnenstebuiten op 40 graden. Ze mogen alleen NIET in de droger.

Interesse? Stuur mij een mailtje want mailen is altijd gratis :wink::
twilife@live.nl

Groetjes,
Jamie
```

erg leuk gemaakt,
ik hou van twilight, maar zo’n shirtje gaat me iets te ver haha.
succes met de verkoop!

Leuk ; Maar té duur.

Nu doe je alsof ze er belachelijk veel voor vraagt. Ik vind het helemaaal niet zo duur, als je bedenkt dat ze het zelf maakt (doe je het echt met de hand enzo?) en daar gaat veeeel tijd in zitten, de shirtjes zijn ook niet standaard ofzo dus ook niet like ¤2 denk ik. Ik vind ze ook mooier dan de officiele shirts die je kunt bestellen, omdat die altijd zo hoog zijn bij de hals en het nooit mooi valt. Dus.

Ik ga er even over nadenken, aangezien ik eigenlijk geen shirts meer wil kopen (heb er genoeg en trek ze nooit aan.) Maar wel leeeuk.

ik denk niet dat je zulke shirts mag verkopen?

Waarom niet?