Te koop: The Sims 3 en 2 uitbreidingen (Pets & Showtime)

Hee allemaal, ik wil heeel graag van m’n Sims 3 games af. Ik speel het echt nooit meer, mijn laptop is er gewoon te oud en te sloom voor (en vind het ook niet echt leuk meer). Ik heb ze begin vorig jaar gekocht en heb het denk ik zo’n 10 tot 20x gespeeld, dus ze zijn nog in prima staat.

Ik heb The Sims 3 gekocht voor €39,99 en beide uitbreidingen voor €34,99 per stuk.
Ik zou ze graag weg willen doen voor €25,- (per uitbreiding) en €30,- (The Sims 3).
Deze prijzen zijn exclusief eventuele verzendkosten (€1,90 per game). Ophalen kan ook, in Groningen.
Ik doe niet aan ruilen :wink:

EDIT: als je ze als ‘pakket’ koopt, dus alle drie tegelijk, betaal je geen verzendkosten en is het €80,- voor de drie games.

Als ik iets vergeten ben te noemen of je wilt meer weten, laat maar weten :wink:

Ik weet zeker dat ik mijn zusje hier helemaal gelukkig mee kan maken! Hoeveel wil je hebben voor alle drie de spellen inclusief verzendkosten? x

@renske als je ze alledrie gezamenlijk wilt kopen zijn de verzendkosten voor mij en doe ik het voor totaal dus €80,- weg! :wink:

Meer geïnteresseerden? :slightly_smiling_face:)