Te koop: Steve Madden pumps

Hoi allemaal! Ik verkoop mijn gloednieuwe, nog nooit gedragen Steve Madden BARBBIE pumps. Ik heb ze een half jaartje tot 9 maanden geleden gekocht op de Steve Madden website. Reden van wegdoen is dat ik ze via internet heb gekocht, en ze veel te groot bleken te zijn. Helaas :frowning_face: De schoenen zijn niet meer verkrijgbaar op de Steve Madden site/in de winkel. Ze zijn dus exclusief! :wink:

Soort: Schoenen, pumps
Kleur: Zwart
Maat: 37
Hoogte: 13 centimeter (inclusief plateau)
Oorspronkelijke prijs: €129,99
Staat: Nieuw. Nog nooit gedragen (alleen om te passen)
Extra: Met plateau. Zwarte diamantjes.
Bieden vanaf: €35

Ik woon in Nederland (regio Rotterdam). Verzenden en ophalen is beide mogelijk. Verzendkosten zijn voor de koper! Verzendkosten van een pakketje binnen Nederland is €6,75. Als je in België woont moet je het me laten weten, dan kijken we wat we het beste kunnen doen (ik ben bereid een deel van de verzendkosten te betalen als het boven de €15 is).

Geïnteresseerd? Laat op dit topic een berichtje achter of mail me op ichbinsuzanne@hotmail.com. Ook staan de schoenen op Marktplaats (zie de link hieronder). Ga dus vooral je gang als je het fijner vind om daar een bod uit te brengen! Vertel wel even hier dat je hebt geboden.

Marktplaats: http://www.marktplaats.nl/a/kleding-dames/schoenen/m792175389-steve-madden-barbbie-pumps.html?c=8c285449651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr

Up

Come onnnnnn :frowning_face:

OMG! Nice, helaas te klein!

Ik denk dat ze moeilijker verkopen omdat ze buiten de gemiddelde prijs vallen van het forum, terwijl het super goed koop is voor steve’s. En niet iedereen is heel bekend met het merk, terwijl het ze zo awesome zijn!.

Succes nog! x

Noooo. Ik vind ze zo mooi maar net te klein voor mij :frowning_face: Upje voor jou