Te koop! Schoenen, hakken/sleehakken jasjes etc!

Ik verkoop een aantal van mijn spulletjes omdat ik ze gewoonweg niet draag of niet meer pas en geld nodig heb!

Ik ben niet aansprakelijk voor fouten v/d post!

Ik zet richtprijzen erbij exclusief verzendkosten, jasjes en schoenen moeten vaak via de pakketpost, de verzendkosten worden dan 6,75.

Ik maak geen aanfotos ivm geen tijd (school is nog bezig helaas!)

1. Mooie zwarte suede Nelly hakken met open teen.
Deze doe ik met pijn in mijn hart weg, heb ze besteld op Nelly.com maar helaas vallen ze groot en pas ik ze niet. Het is officieel een maat 37 maar valt groter. Eerder een 37/38. Ik heb er anti-slip plakkertjes ingeplakt in de hoop dat ik ze zou passen maar helaas niet, deze kan ik erin laten zitten of er voor je uithalen. Nog nooit gedragen! Alleen gepast.
Bieden vanaf 20,- ex.

2. Suede knalrode sleehakken
Prachtige sleehakken maar helaas te klein. Het is een maatje 36. Ookal heb ik ze nooit gedragen, alleen gepast in de winkel zitten er een aantal kleine beschadigingen op maar dit valt totaal niet op.
Bieden vanaf 15,- ex.

3. Nude kleurige hakken met bandjes
Supermooie lichtroze/nude kleurige hakken. Maat 37 en zo vallen ze ook, ik heb ze een keertje aangehad maar ik heb ze verder gewoon nooit aan, vandaar dat ik ze wegdoe.
Bieden vanaf 15,- ex.

4. Leuke houten hakken met strik
Deze hakken ook helaas nooit aangehad, ik loop er vanachter ‘uit’. Maatje 37! Heel erg leuk voor de zomer.
Bieden vanaf 15 ex.

5. Supermooie Zara bootschoentjes
Deze mooie schoentjes van de Zara zijn helaas te groot voor me, maatje 38! Niet gedragen!
Bieden vanaf 15 ex.

6. Bekende H&M blazertje mintgroen
Leuk blazertje van de H&M, kleur is mintgroen met een soort glitter erin. Besteld maar helaas te groot, maat 36. Bij het passen is er helaas een klein foundation vlekje op het jasje gekomen (deze zit aan de binnenkant dus zie je niet!!)
Bieden vanaf 10 ex.

7. Superleuk H&M biker jasje suede
Heel mooi suede biker jasje van de H&M divided, maat 34. Helaas te krap voor mij bij de schouders.
Bieden vanaf 10 ex.

up!!!

Nog een upje

upppppp

succes met je verkoop!

dankjewel! up

up!

up

uppppp

Note me voor 7

genote

up

up

up

Oke, dat bikerjasje is echt prachtig! :bowing_man:
Word me denk ik alleen te klein jammer genoeg…

Veel succes!!

dat blauwe suede jasje, wat zijn de verzendkosten ? Note me x

up!!!

up

Heey is dat jasje echt van suede of imitatiesuede?

xx

imitatiesuede!