Hoi! Onlangs heb ik dit shirtje online besteld, het is een maat 34, maar zelf heb ik maat 34/XS en ik vind hem bij mij te groot. Hoewel dit gewoon het model is, vind ik dit bij mezelf niet mooi. Deze zal dus met een maat 36 ook passen en misschien met een 38 ook nog wel. Het is een gebroken/crème wit shirtje met donkerblauwe ‘spatjes/vlekjes’ (ik weet echt niet hoe ik dit moet omschrijven, haha). Zoals je op de foto kunt zien zitten er op dat rad zwarte pailletjes, wat ik hier even bij moet vermelden is dat toen ik het shirtje binnenkreeg, er allemaal losse pailletjes in het zakje zaten, deze waren er dus afgevallen. De meeste losse zijn er nu wel af geloof ik, maar het kan dus zijn dat er nog steeds wat pailleten afvallen. Dit valt echter niet op.
De nieuwprijs hiervan was 23 pond (incl. verzendkosten) wat neerkomt op ongeveer 28 euro. Onzinbiedingen mag je dus weglaten, aangezien het shirtje nog helemaal in nieuwstaat is. De kaartjes zitten er ook nog aan, als je hierin interesse hebt heb ik hier nog wel een foto van. Voor vragen/opmerkingen kan je altijd een berichtje achterlaten of me noten, een upje is ook welkom
Edit: Ik heb gemerkt dat de prijs toch te hoog ligt, m’n richtprijs is nu 12 euro inclusief verzendkosten