Legergroene parka
Heropend! Commentaar? Graag voor je houden.
Hallo allemaal,
Enkele weken geleden heb ik een nieuwe warme winterjas gekocht. Een shopping spree hierna vond ik
een jas die ik nog leuker vond! Ik was helaas te laat met ruilen, dus zat ik met een extra jas. Daarom zet
ik nu de eerste jas op internet. Deze was nieuw €224,95 en heb ik in de Hoogstraat, Den Haag gekocht.
De jas is van het merk Fashion by Kate. Het kaartje hangt er nog aan (ook te zien verder in dit topic).
Eventueel voor de geïnteresseerde is de bon aanwezig, deze kan ik je eventueel doorsturen in een privé
berichtje (aangezien er toch ook persoonlijke bankgegevens op staan).
Bon is aanwezig. Wil je deze zien? Stuur even een PB’tje aangezien hier privé gegevens opstaan.
Deze jas is een onesize, en zal iedereen passen. Ook met een kleiner maatje kun je deze naar wens
aanpassen naar jouw maat! Dit kan door de twee touwtjes aan te trekken op hoogte van je middel,
hierdoor wordt gelijk jouw lichaamsvormen geaccentueerd. Deze jas is net iets langer dan de gemiddelde
jas, dit betekent geen koude rug op de fiets. Enige nadeel aan deze jas is dat de mouwen korter zijn dan gemiddeld. Vond ik zelf geen probleem bij aankoop aangezien ik in de winter wanneer dit nodig is altijd handschoenen of lange mouwen aanheb.
De sluiting is met een rits en hierover een rij met drukknopen. De zakken zijn aan de bovenkant open,
maar deze heeft ook een ritssluiting aan de zijkant.
Schouders: 46 cm
Borst: 102 cm
Lengte: 70 cm
Ik werd geattendeerd dat dezelfde jas op Ebay staat, hier heb ik zelf ook even naar gekeken, maar
deze is toch anders. De versie op Ebay heeft ritsen op de mouwen en meer frutsels op de zijkant
van de jas. Ook de maatvermelding hiervan is anders. Hetzelfde over de jas op BOOHOO, deze lijkt
hier zeer op. Maar BOOHOO verkoopt het merk niet waarvan deze jas is.
Hieronder heb ik een collectie foto’s gemaakt van het bekende blogger meisje Silva. Die heeft deze jas
ook (of hij lijkt er verdomd veel op) en weet hem heel leuk te combineren.
En als laatste nog eventjes een eigen foto omdat het moet. Zo kun je ook goed vergelijken hoe die bij
welke maat zou kunnen staan. Ik gok dat het bovenstaande meisje een maatje XS of een S zal hebben.
Terwijl ik zelf meer een M of een L heb. Hieronder een eigen foto en een eigen foto van het aangehechte
label.
Even in het kort:
Staat: Perfect, zelfs het kaartje is nog aangehecht.
Maat: One-size
Nieuwprijs: Meer dan €200,- maar deze jas mag je voor €75 overnemen, wat echt niet veel is voor een
winterjas. (over deze prijs valt nog te praten).
Verzending: Verzending is via pakketpost van €6,75, deze betaal ik voor je. Hiermee krijg je een
track&trace code zodat je precies kan zien waar je pakketje zich bevindt. Vanaf dat ik het pakketje heb
verstuurd kan ik er niets meer aan doen, daarom is verzending op eigen risico. Ophalen kan eventueel
ook in Den Haag.
Waarom doe je deze jas weg?
Enkele weken geleden heb ik een nieuwe warme winterjas gekocht. Een shopping spree hierna vond ik
een jas die ik nog leuker vond! Ik was helaas te laat met ruilen, dus zat ik met een extra jas. Daarom
zet ik nu de eerste jas op internet.
Waarom verkoop je hem voor zo weinig vergeleken de nieuwprijs?
Ik wil hem heel graag kwijt!
Ik heb nu geen geld, kan ik eventueel later betalen?
Wegens al heel veel afhakers met vorige producten die ik heb verkocht, reserveer ik niet meer.
Sta je al in het betrouwbare verkoperstopic?
Jazeker! Onder mijn vorige naam namelijk WASBEERKIP
Is dit echt bont?
Nee, geen echt bont, geen dieren hebben geleden voor deze jas.
Ik heb interesse, mag ik je een berichtje sturen?
Een privé berichtje sturen gaat het snelt. Op onzin reacties ga ik niet in evenals aanbiedingen voor ruilen.
En al het commentaar mag je voor je houden, dankjewel alvast.