Te Koop: Kleren, boeken, DS spelletjes, iPod hoesje

Hai iedereen,

Bij deze verkoop ik spullen die ik niet meer nodig heb/draag. Alles is bieden.
Als eerst; kleren!

Een strapless bloemen jurkje van Bershka, als het goed is M. De achterkant heeft een cut out en de stof loop in een kruis over elkaar als het ware.

Een shirtje van de H&M, geen idee welke maat ik gok XXS. Is een beetje doorschijnend maar door het printje zie je het met bvb een witte BH niet.

Een shirt van de H&M, maat 146/152.

Een hemdje van Coolcat, maat 158-164/XXS.

Een rokje van Coolcat, maat 158-164/XXS.

Een rokje van :face_with_raised_eyebrow:, ik gok maat XS.

Dan boeken,
het zijn drie Torak en Wolf boeken en ze hebben allemaal wel schade. Het eerste deel, Avonturen uit een Magisch Verleden, heeft aan de voorkant een paar krassen en wat plastic dat als bescherming diende ooit maar nu er bijna overal vanaf is. Het tweede deel, Torak de Zielzwerver, heeft hoeken die ingedeukt zijnen de zijkant is beschadigd en heeft nog markeringen van een sticker. Het vierde deel, Verstoten, zijn de hoekjes een beetje korm en de letters op de voorkant zijn een beetje bekrast.

Dan de spelletjes, dat zijn;
Pokemon Mystery Dungeon Team Blue (het is wel de Duitse versie maar als het goed is is die om te zetten naar het Engels of Nederlands).

The Legend of Zelda; Spirit Tracks.

Dan heb ik nog een hoesje voor iPod (vierde generatie volgens mij).

:wave:

heb je een aanfoto van het eerste jurkje?

Nee, ik ben nu bij mij vader maar ik maak er vanavond wel een!

en wat is je richtprijs?

Voor het jurkje? Die was nieuw 25, en ik heb hem nooit gedragen. Dus ik weet niet wat jij ervoor over hebt…?

note me maar even