Te Koop! Hele Essence set 'Gel Nails At Home' (inc. LED lamp en meer)

Hoi allemaal,

misschien dat jullie het wel kennen, misschien ook niet.
De laatste tijd is het best wel een trend: zelf thuis gelnagels maken.
Merken zoals Sensationail, Alessandro en vele meer hebben een soort ‘kit’ uitgebracht waar je dat mee kan doen, en ook budgetmerk Essence.
Zie voor de echte info deze site:
http://www.essence.eu/nl/producten/nagels/gel-nails.html

Je hebt zeg maar een aantal lakjes die je laat uitharden onder een lamp. Hiervoor hoef je dus niet je nagellak te laten drogen op de normale manier en ook is de kwaliteit van gel lak stukken beter dan normale nagellak!
Je kan ook je normale nagellak gebruiken, maar bijvoorbeeld wel de topcoat onder de LED lamp te doen!
Je kan ook de lak weer makkelijk verwijderen door ze eraf te pulken zonder dat je nagels kapot gaan. Check even de reviews van Beautygloss en Misslipgloss (en meer beautyblogs) voor hun ervaringen met de Essence kit.

Waarom ik het wegdoe:
Voor mijn baan mag ik geen nagellak en dan is dit toch echt niet ideaal aangezien je hiermee juist je nagellak LANG kan laten zitten. Ook zit ik een beetje in geldnood dus verkoop ik allerlei dingetjes! :wink:

Verder kost de lamp €30 en alle lakjes €3 (primer/basecoat/topcoat/cleanser).
Ik heb er zelf dus €42 euro voor betaald.

Wil hem graag ook weg doen tegen de prijs van €40. Dit omdat alles zelden is gebruikt en het niet makkelijk te verkrijgen is. Niet elke winkel (kruidvat) waar ze Essence verkopen heeft een tweede cosmetica blok en het is alleen daar te verkrijgen.

Verzenden kost geloof ik 6.75 maar ik ben fan van ophalen! Dit kan in Amsterdam of de Zaanstreek.

Als jullie vragen hebben, schroom niet!
Liefs

Oh en ik heb trouwens ook nog 3 gellakjes, als daar interesse voor is hoor ik het ook graag :flushed:

Upje… Anyone? :upside_down_face:

Up ! :beer:

Maar in totaal zou het dan uitkomen op 40 + 6.75, dus 46.75. Dan ben je als je het in de winkel koopt, nog goedkoper uit en is alles nog nooit gebruikt. Niet om je aan te vallen dit, maar misschien is het handiger om dan de prijs iets lager te doen?

Nja zoals ik al zei ben ik meer fan van ophalen. Ik woon best wel op een handige plek en zou overal in Amsterdam kunnen afspreken en zelfs ook op de plek waar mijn ouders wonen. Natuurlijk komt niet iedereen in de buurt van Amsterdam en dan moet je inderdaad 6.75 betalen voor verzenden.
Ik zou dan zeggen 45 euro met verzending en JA, dit is duurder dan uit de winkel, maar zoals ik ook al zei zijn al die producten vaak uitverkocht en je hebt ze allemaal nodig. Dit heeft mij zelf een aantal weekjes gekost om al die bij elkaar te sparen.
Dus zou ik zeggen: voor de luie mensen is dit dus ideaal.

Als men het niet voor deze prijs wilt hebben, dan wil ik het niet verkopen :wink: Dus lager dan 40€ ophalen en 45€ verzenden wil ik niet gaan op dit moment, wie weet later.

Dan ben ik inderdaad ook bang dat je het niet kwijtraakt…
Maar wie weet, in ieder geval; veel succes met je verkoop!

Ik beschouw deze comments gewoon als een upje :beer: