Te Koop, gebreide haarband (zoals whitney port)

ik heb laatst zown haarband bestelt bij asos.com maar perongeluk heb ik er dus 2 gekregen, ik heb er wel voor betaalt.
Dus nu wil ik die 2e graag kwijt
ik heb er zelf 12 euro voor betaalt dus jullie mogen bieden vanaf 12 euro, dan verzend ik em er ook bij.

hier nog even een plaatje:

eigen foto verplicht

hoezo stuur je 'm niet terug? dan krijg je je geld terug.

Huh, je hebt er 2 gekregen en er ook gewoon voor 2 betaald? En je hebt er een besteld? Misschien heb je er gewoon 2 in je winkelmandje gedaan, ben benieuwd naar je eigen foto. En betere foto.

ik heb er dus 2 bestelt ja, niet gezien dat er 2 in mijn winkelmandje zaten, beetje dom dus:P
maar terugsturen kost best veel geld geloof ik, dus doe et dan liever zo

ik zal zo even een foto plaatsen dat ik em op heb

Wel enthousiast dat je hoopt er hetzelfde of zelfs meer voor te krijgen dan je er zelf voor hebt betaald ; )

Ik vind hem leukk :grinning:

Als die 12 euro was, waarom dan bieden VANAF 12 euro?
… Alsof iemand hier meer voor gaat betalen dan de winkelprijs, ofzo.
Of heb ik het nou verkeerd?

naja als niemand meer wil geven dan 12 euro dan verkoop ik em voor 12 he:P
maar als je em gaat bestellen moet je ook nog verzendkosten betalen, dus dat is sowieso duurder

hij is nieuw, want ik heb er 2 dus 1tje nooit gedragen dus waarom zou ik em niet kunnen verkopen voor wat ik er ook voor betaalt heb?

Ik vind dat ding heel erg gaaf, en ik was er naar op zoek. Dus ik zit er over te denken…

Ik ook, maar ik weet niet of het me wel staat

oke ik wil hem dus echt graag, maar ik heb nog nooit wat via girlscene gekocht, is dat heel erg? :flushed:

dan moet je even erbij zetten hoeveel je er voor wil betalen, en even je email erbij, zodat ik je kan mailen als ik hem aan jou wil verkopen:)

die heb je ook bij de primark voor 2 euro

Ze hebben hem ook (sowieso in het paars) bij de HEMA.
up voor jou?

ja dat ding is keischattig <3

aah (LL) maar ik vind 12 euro best veeel… volgesn mij kun je ze voor veel minder krijgen…

Die is zo leuk!

Ja gewoon terugsturen… en nakijken of je daadwerkelijk twee hebt besteld…
zowiezo kijk je toch altijd goed naar het winkelwagentje / naar de prijs voordat je iets betaalt… dus het lijkt me sterk dat het je niet is opgevallen dat je 12 euro moesten betalen (+verzendkosten erboven op) en nu opeens 24 (+nog verzendkosten erbij) lijkt me een beetje een sterk verhaal, volgens mij vind je het eerder niet mooi bij jezelf of wil je ‘winst’ maken en anders in vervolg wat beter opletten… want je kijkt toch wel even wat je betaalt en je krijgt meestal ook nog zo’n afschrift (via mail of eits anders) (+ je hebt maar vier berichten)

ja, is de prijs je niet opgevallen?