Te koop: Fossil horloge met strass rondom het klokje

Hoi allemaal!

De feestdagen komen er weer aan, en ik dacht waarom bied ik mijn horloge niet aan voor verkoop?
ik heb het een tijd terug voor sinterklaas gekregen, maar daarna hoogstens 5 keer gedragen dus het horloge is nog in zeer goede staat! Het klokje loopt nog, en alle steentjes zitten nog in het klokje

Het bandje is van kunststof, het klokje van stainless steel met strass steentjes rondom.
Het Horloge heb ik zelf uitgezocht in de Fossil winkel en is dan ook 100% echt!

Misschien is het wel een leuk cadeau voor de feestdagen, maar als een cadeau voor jezelf is het natuurlijk ook leuk!
In de winkel kostte hij zo’n 125 euro, en aangezien hij amper gedragen is wil ik er wel een redelijk bedrag voor (rond 30 euro)

Als je interesse hebt, laat dan vooral een reactie achter!
Ik heb paypal (nou ja mijn vader dan) dus zo kan je ook nog eens veilig betalen! Ik kan hem opsturen, maar dan betaal je wel zelf de verzendkosten!

(oh en hij staat ook op marktplaats, http://www.marktplaats.nl/a/sieraden-tassen-en-uiterlijk/horloges-dames/m748790791-mooi-fossil-dames-horloge.html?c=d721e818194200feca4409741512b6e6&previousPage=mympSeller Hier kan je contact opnemen, of een leuk bod doen!)

alvast bedankt!

up!