Te Koop: Extensions donkerbruin 45 cm

Hoi meiden,

Ik heb van een vriendin een set human hair extensions gehad, het zijn deze:
http://www.alleenhaar.nl/clip_straight.htm

De kleur is 1b (tweede van rechts) en die past helemaal niet bij mij :frowning_face:. Ik heb de extensions wel uit de verpakking gehaald (gisteren) om te kijken of het kleurverschil misschien toch niet zo heel erg opvalt, maar ik kan er echt niet mee over straat. :frowning_face:

Heeft iemand van jullie hier interesse in? Ik woon zelf in Leiden, als je ze liever eerst wilt zien. Ze waren 50 euro, maar je mag ze voor 30 hebben. Meer dan 30 mag natuurlijk ook :stuck_out_tongue:

Grtz!

tweede van links :slightly_smiling_face:

http://forum.girlscene.nl/forum/verkoop/
Wat handiger als je het in het subforum ‘verkoop’ plaatst!

Als het echt haar is kan je het toch ook (laten) verven?

Hoelang is het ongeveer, tot over je borst of?..

Sorry! Die zag ik niet, is het nu overdreven als ik het daar OOK ga neerzetten of al ik het gewoon hier laten?

Ik ben niet zo goed met dat “citaten” geloof ik, dus doe maar ff zo:

Femkie, je hebt gelijk, volgens mij ben ik ook gewoon supergaar nu. :slightly_smiling_face:

Floorq, het is me afgeraden om het te verven, dus ik heb er niet echt verder over nagedacht eigenlijk…

Cocktailed, het is tot over je borst, ja, maar ook niet tot aan je navel of zo. Het bedekt je borsten net, zeg maar :slightly_smiling_face:

Je kunt het ook gewoon hier laten. :slightly_smiling_face:

Waarom verf je ze niet?
Dit hoor btw bij ‘verkoop’

och ik moet echt beter lezen…sorry :stuck_out_tongue: haha

Verven werd me afgeraden, omdat het sowieso van een ander persoon komt en voorbehandeld is, dat schijnt dan niet goed te zijn, of niet goed uit te vallen, ook al is het in principe mogelijk. Bovendien zijn die extensions donkerder dan mijn eigen haar, dus zou ze moeten oplichten en da’s veel riskanter dan gewoon lekker een tintje donkerder verven. Dus…in plaats van dat ik ze ga verpesten door ze lelijk of verkeerd te kleuren, dacht ik dat ik misschien iemand anders er blij mee kon maken.