Te koop: Adidas 'attitude' sneaker in goud!

Hii Girlscene meisjes!

Op deze mooie, zonnige dag (not!) ben ik mijn kleding- en schoenenkast aan het opruimen. Tot mijn grote verbazing vond ik een paar schoenen, waarvan ik vergeten was dat ik ze nog had, of nouja ik had een vaag vermoeden dat mijn zusje ze had geclaimd. Maar goed, ik heb ze dus en was aan het bedenken of ik ze zal weggooien of ze daadwerkelijk aan mijn zusje zal aansmeren.

Plots kreeg ik een geniale ingeving, die heb ik niet vaak in het weekend, namelijk waarom zet ik ze niet gewoon op Girlscene? Misschien is er iemand die stiekem in het diepst van haar hart altijd al deze schoenen heeft willen hebben? Dan kan ik je nu gelukkig maken, door te mededelen dat ik ze wil verkopen!

Ik kan me niet echt meer precies herinneren wanneer ik ze heb gekocht, maar volgens was ik toen bijna 16 en ik ben nu 19. In die periode heb ik ze niet heel vaak aangehad, omdat ik kort daarna voor mijn 16e verjaardag nieuwe andere sneakers kreeg, waardoor deze een beetje vergeten werden.

De schoenen zijn maat 40, en ik heb er toen zelf de veters vervangen door witte linten. Maar de originele veters heb ik ook nog! Noem maar een leuke prijs en misschien zijn ze dan wel van jou!!

Liefs!

Excuses! Had niet door dat er al een apart topic voor bestaat!