Te koop: 20x Pukkelpop'12 eet- en drankbonnen voor ¤35 incl!

VERLAAGDE PRIJS!
Ik verkoop mijn eet- en drankvoucher voor Pukkelpop 2012. Het voucher staat gelijk aan 20 eet/drankbonnetjes, t.w.v ¤50, nu te koop voor slechts ¤35 inclusief verzendkosten!

Het voucher staat op mijn naam, maar ik kan je garanderen dat dit geen probleem is, indien het natuurlijk maar door één iemand gebruikt wordt. Je dient het in te ruilen aan de kassa.

Je kan rekenen op volledige betrouwbaarheid, ik ben bereid om ergens af te spreken om je mijn voucher te bezorgen, maar daarbij wil ik wel even vermelden dat ik in Antwerpen woon.

Ik hoop dat ik iemand hiermee gelukkig kan maken, zou het zelf ook heel fijn vinden!

http://i49.tinypic.com/2d82bsn.jpg

(ingescand exemplaar, heb uiteraard wel alle codes weggewerkt)

O ja, reden van verkoop:
Ik ga dit jaar zelf niet naar Pukkelpop, maar zou het beetje extra geld wel goed kunnen gebruiken gezien ik alleen op vakantie ga dit jaar.

Up

Een foto is verplicht (: Maak dan eventueel enige informatie onzichtbaar.

Oh natuurlijk, vergeten!
edit: staat erbij

omhoog!

Ik woon ook in antwerpen :grinning: succes!

Ha leuk :slightly_smiling_face: bedankt!

Komop meiden, geen pukkelpopgangers hier op girlscene? Kan toch bijna niet! :grinning:

nogmaals een up :slightly_smiling_face:

up

ik wil wel! maar ik ga maar 1 dag en zoveel ga ik zowiezo niet drinken xp + zoveel geld heb ik nu nog niet :slightly_smiling_face:
succes xx

Wanneer is Pukkelpop eigenlijk?

Ik ga niet helaas, maar upje voor jou!

Samen met een paar vrienden kopen? Als je met een aantal vrienden gaat komt het sowieso goedkoper uit :slightly_smiling_face: Maar het moet niet natuurlijk, haha
ik zou het gewoon erg jammer vinden mocht ik ermee blijven zitten :slightly_smiling_face:
maar bedankt!

16, 17 en 18 augustus :slightly_smiling_face:

komop meiden!

ik zal het is vragen :slightly_smiling_face:

super!
en bij deze nog maar eens een upje, ik kan maar blijven proberen :wink:

up

omhoog :stuck_out_tongue: