(te) knappe jongen?? Help

Hee!!

Nou het is dus zo, er is een jongen die bij mij op de studie zit (een jaar hoger) en hij is onwijs onwijs onwijs knap! Ik heb één keer met hem gesproken en hij is ook nog eens aardig (het is mogelijk) :stuck_out_tongue: het is een soort robert pattinson maar dan nog knapper! Alleen hij weet mijn naam volgens mij niet eens omdat we ons niet hebben voorgesteld…
Ik zou hem graag leren kennen, alleen ik zie hem dus bijna nooit. Als ik hem zie dan sla ik helemaal dicht, omdat hij zo knap is en dan krijg ik gedachten van: hij valt toch nooit op me, hij heeft vast al een vriendin, ik bedoel, hij is veel te knap om single te zijn :stuck_out_tongue: Meestal gedraag ik me dan als een idioot en ga ik juist afstandelijk doen…
Gosh wat moet ik nu??? Tips? Ervaringen etc?? :slightly_smiling_face: Het is denk ik een beetje raar om hem op facebook toe te voegen, aangezien ik hem nauwelijks ken (niet eens z’n naam dus :wink:)?
Dank jullie wel! X

Gewoon met hem praten. Als hij dan al een vriendin heeft of je niet ziet zitten dan heb je in ieder geval een leuk gesprek gehad en groeit er misschien wel een vriendschap uit.

robert pattinson ofzoiets, is niet knap ):
maargoed smaken verschillen haha.
nou, iig, talk to him!

dat dacht ik bij mijn vriend ook haha, en kijk nou eens een jaar verder :grinning:

toen ik mn vriend ontmoette een jaar geleden wist ik zn naam ook niet, hij de mijne ook niet DACHT ik maar dat had ie uitgezocht haha.
ik gedroeg me ook raar en ik maakte omwegen binnen de school omdat ik ging stotteren als ik hem tegenkwam ,maar tegelijkertijd liep ik m ook het liefst achterna om met hem te praten x]
nu zijn jongens gelukkig zo blind om dat niet te merken…
mocht je dus zn naam te weten komen, gewoon toevoegen op facebook! of probeer hem op school tegen te komen en praat dan met hem
hij merkt het vast niet als je een beetje dichtklapt haha x]

Eerst gewooon weer proberen weer te spreken!
probeer m wat beter te leren kennen, en uiteindelijk zou het wel redelijk vanzelf gaan denk ik hoor! succes (L)

ga gewoon met hem praten en een beetje flirten maar als je al zo denkt als je bij hem bent denk ik niet dat het iets gaat worden.

ehm gewoon hallo zeggen^^. keer aanspreken?

mijn vriend die ik nu heb, die heeft me trouwens ook gewoon op hyves gevonden, zonder dat we elkaar kenden, of wat dan ook:P op die manier zijn we gaan praten, daardoor gaan msnen, gaan bellen, afspreken, en toen kregen we iets. dus waar facebook hyves, en dat soort dingen toch wel niet goed voor zijn! :grinning:

Haha ik krijg altijd zo’n verlieft gevoel in mn buik als ik dit soort topics lees!

[i] spreek hem anders een x aan op de hal van ’ heej je zit toch bij mij op studie ?’

of indd. facebook hyves enzo zoek hem op en stuur hem een krabbel of weet ik veel. ;p

succes ! (L)[/i]

maar, is het niet raar om hem toe te voegen op facebook?? ik bedoel, ik ken hem eigenlijk niet, alleen via via heel vaag, heb een paar zinnen met hem gesproken en verder niet echt eigenlijk…
wat vinden jullie?:face_with_raised_eyebrow:

Ga gewoon met afspreken
praat of alles en nog wat kijk of je zelfde interesse deelt
bellen mail sms hyves facebook

Hem gewoon aanspreken als je hem tegenkomt!
En als het klikt vraag je of hij een keer wat leuks wilt doen en dan afspreken enz.