Te kleine borsten

Hee allemaal.
Ik heb een probleempje, ik heb heel veel vriendinnen met echt gewoon dikkere borsten, en ik ben de enige met 70A / 75A. Ik ben nu 13 jaar, en ben al wel een tijdje ongesteld, mijn vriendin met 70B is een weekje geleden ongesteld geworden en heeft al dikkkere borsten dan mij. Ook heb ik bijna een vriendje, en vind dat wel raar want ik heb niet veel borsten. Ja ik weet dat je push up bh’s kan kopen en vulling, maar ik wil niet zo fake zijn. Hoe lang duurt het voordat mijn borsten echt uitgegroeid zijn en hoe snel gaat dat?
x Onzekermeisje.

Je lichaam groeit nog tot je 18e. Alles komt vanzelf, maak je maar geen zorgen.

Ik ben 17 jaar en heb 75 A. :’)

x

Toen ik 13 was had ik nog helemaal niks. Misschien 70AAAAA, wees blij met je Atje! Nergens om onzeker over te zijn.

En je zult zien, over een paar jaar heb jij ineens toeters en zijn je vriendinnen jaloers op jouw :slightly_smiling_face:

Ik ben 15 en heb 75A :’) Wees blij met wat je hebt, op mijn 13e had ik nog helemaal niets.

Je. Bent. 13.

“Ook heb ik bijna een vriendje, en vind dat wel raar want ik heb niet veel borsten.”

Omg, alsof een jongen alleen maar om de grote van je borsten geeft?
Ze groeien vanzelf wel of ze blijven zo. Wat maakt het uit. Het zijn maar borsten. :’)

Je bent pas 13 dus daar hoef je je echt niet druk om te maken :slightly_smiling_face: ze groeien nog! Vaak ben je pas volledig uitgegroeid op je 21ste. Dus geen paniek!

ik ben 20 en ik heb 75A :’)

maargoed, zoals iedereen hier al zegt: je bent nog lang niet uitgegroeid.
En als je wel 75A houdt, net zoals ik, je gaat je vanzelf vertrouwd voelen met je borsten. Het duurde bij mij ook wel lang voordat ik er vrede mee had dat ik mijn kleine borsten zou houden. En als een jongen goede bedoelingen heeft met jou, dan zou hij nooit zeggen dat je borsten te klein zijn.

accepteer het, ik ben 16 en heb 70A. en dit heeft niks met vriendjes te maken, want ik heb nu 13 maanden met mijn vriend.

Ik snap het wel, ik ben 12 en heb bijna niks!! xx

Niet iedereen groeit nog tot zijn 18e of 21e.

Maar je bent 13, je hoeft je daar nu nog geen zorgen over te maken. Ze komen wel nog hoor (: En kleine borsten zijn helemaal geen ramp.

en dat is zo erg want uiteindelijk zijn het 2 vetkwabben ( die nog groeien) waarmee je uiteindelijk kinderen mee voed.

*Zucht zucht*.

“Ook heb ik bijna een vriendje, en vind dat wel raar want ik heb niet veel borsten.”
Serieus? Wees blij dat je een (‘bijna’) een vriendje hebt die het niet uitmaakt welke cup je hebt.
Meid, je bent 13. Je borsten groeien nog door tot je 21ste (geloof ik)

Je vindt het raar dat je bijna een vriendje hebt, ondanks dat je kleine borsten hebt? Lol. :’’) Zoals je misschien nu wel duidelijk is geworden, zijn borsten niet alles in de ogen van jongens. Ik zou accepteren dat je (nog) kleine borsten hebt, en je er verder niet druk om maken, omdat ze toch doorgroeien.

Waarom maakt iedereen zich zo jong al zó druk om de grootte van haar borsten? En toen ik 13 was, was ik écht niet bezig met hoe groot mijn borsten waren. *zucht*

Ik ben 14 en heb 75A terwijl ik al sowieso 2 jaar ongesteld ben. (Trouwens een vraagje: stoppen je borsten met groeien nadat je ongesteld bent geworden, of is dat een fabeltje?).

Daarbij weet mijn vriendje dat ik er ook onzeker over ben, maar hij zegt: Het komt nog wel en daarbij ben ik een kontjesman.

Wat ik ermee wil zeggen is dat niet elke jongen alleen naar je borsten kijkt. En als ze dat zouden doen zouden ze om je borsten geven en niet om wie jij bent. Als ze je leuk vinden, zoals je verliefdheid wel kent (het alles leuk vinden aan iemand), dan kunnen ze sowieso wel pluspunten van je opnoemen. ;p