Te kleine borsten

Ik ben 15 en word 16 dit jaar. Ik heb hele kleine borsten (zelfs nog geen A) en ik maak me een beetje zorgen. Zou het kunnen dat het voor altijd twee kleine boebeltjes blijven? Tot wanneer groeien borsten normaal? Ik ben wel mager en ik heb mijn maandstonden nog maar een jaar. Ik vroeg me af of ze nog gaan groeien. Zou het kunnen dat ik ooit nog een B krijg? En hoeveel kans heb ik daar op? Ik weet dat dit moeilijk te beslissen is, maar ik vind dit echt niet leuk. Vele mensen spreken mij hierop aan. Zijn er nog mensen met zo een kleine borsten op deze leeftikd en hoe gaan jullie daarmee om? Ik weet dat dit misschien raar of belachelijk is voor sommige mensen en te grote borsten zijn ook helemaal niet leuk, maar te kleine ook totaal niet.

Mijn bff heeft het ook, Ze draagt vaak shirtjes waarbij je niet ziet dat je niks hebt. Vaak zijn het blousjes.
Ik had het ook eerst, Maar sinds ik aan de pil ben en hierdoor meer dan 5 kilo ben aangekomen ben ik van een A naar een mooie B gegaan
Mijn zussen zijn net de 30 gepasseerd en ik (16) heb grotere tetten dan zij.

Je hoeft je geen zorgen te maken want je bent nog harstikke jong. Bij de een groeit t allemaal wat eerder dan bij de ander. Ik had ook niks op jouw leeftijd. Ben nu op mn 19e nog van een A naar een B gegaan.

Hey! ik had/heb hetzelfde als jij. Het is helemaal niet belachelijk :slightly_smiling_face:.

Tot mijn 15de was ik echt gewoon plat. Het laatste jaar zijn ze pas een beetje beginnen groeien. Nu ben ik 17 en heb ik een kleine 70a.
Ik heb altijd al ondergewicht gehad, en extra veel eten is altijd mijn motivatie geweest om grotere borsten te krijgen. Het lukte voorheen gewoon niet om maar een paar grammetjes bij te komen, nu gaat dat al wat beter en zit ik nog maar op 1/2 kg ondergewicht. Dus aankomen kan wel helpen.
Je pubertijd is waarschijnlijk wat later op gang gekomen dan gemiddeld (bij mij was dit ook, kreeg mijn menstruatie toen ik 14,7 was). Borsten groeien nog tot 21, nadien veranderen ze nog bij zwangerschap en gewichtstoe- en afname.

Ik weet hoe stom dit is, hoe dit echt je leven kan beginnen overnemen. Ik ga nooit ergens naar toe als ik in bikini moet. Ik wil geen seks gewoon om deze rede. Ook bhs kopen is een ware hel. Ik heb dagen gehad dat ik gewoon weende in bed.

Probeer er zo weinig mogelijk aan te denken. Je hebt nog tijd :hugs: :hugs: :sob::muscle: .
Als je erover wil praten note me maar!

Wat Sanseveria zegt. Het komt allemaal vanzelf !
X

Ik heb tot mijn 17e een kleine B-cup gehad, en nu ben ik 20 en heb ik een grote C. Dus bij mij is het na mn 17e nog meer dan een cup gegroeid :slightly_smiling_face:

Hoi meid,

Je maakt je druk, dat is normaal. Dat deed ik ook op jouw leeftijd. Je borsten groeien waarschijnlijk nog wel door tot je 18e. Maar misschien ook niet. Mijn borsten zijn nog steeds klein, en zo lelijk en te klein als ik ze toen vond, zo mooi vind ik ze nu. Geloof me, als je ouder word verandert er heel veel aan je denkwijze. En daarbij, al die modellen hebben ook kleine borsten. Als je slank bent hoort daar ook geen cupmaat C bij, dat ziet er onnatuurlijk uit. Wat ik vroeger wel deed om me zelfverzekerder te voelen, was een push up beha of iets gevuld te dragen, net niet te opvallend maar ook niet het idee hebben dat je “plat” bent. Kijk naar je lichaam en tel je pluspunten, laat je borsten je geluk niet beïnvloeden. Succes!

Ik ben in de 20 en zit tussen een A/B cup in.
Kleine borsten zijn ook mooi, waarom zou het raar zijn?
Probeer je er niet voor te schamen, tenslotte is er ook niks om voor te schamen.

Verder veranderen ze idd ook nog met zwangerschap, de pil en gewichts- toe en afname.

Maak je geen zorgen… Op m’n 13 - 14 had ik B cup
15 - 20 had ik een C cup
nu ben ik 21 en heb ik een D cup

[quote author=Sanseveria link=topic=329084.msg277205711#msg277205711 date=1447248227]
Hey! ik had/heb hetzelfde als jij. Het is helemaal niet belachelijk :slightly_smiling_face:.

Tot mijn 15de was ik echt gewoon plat. Het laatste jaar zijn ze pas een beetje beginnen groeien. Nu ben ik 17 en heb ik een kleine 70a.
Ik heb altijd al ondergewicht gehad, en extra veel eten is altijd mijn motivatie geweest om grotere borsten te krijgen. Het lukte voorheen gewoon niet om maar een paar grammetjes bij te komen, nu gaat dat al wat beter en zit ik nog maar op 1/2 kg ondergewicht. Dus aankomen kan wel helpen.
Je pubertijd is waarschijnlijk wat later op gang gekomen dan gemiddeld (bij mij was dit ook, kreeg mijn menstruatie toen ik 14,7 was). Borsten groeien nog tot 21, nadien veranderen ze nog bij zwangerschap en gewichtstoe- en afname.

Ik weet hoe stom dit is, hoe dit echt je leven kan beginnen overnemen. Ik ga nooit ergens naar toe als ik in bikini moet. Ik wil geen seks gewoon om deze rede. Ook bhs kopen is een ware hel. Ik heb dagen gehad dat ik gewoon weende in bed.

Probeer er zo weinig mogelijk aan te denken. Je hebt nog tijd :hugs: :hugs: :sob::muscle: .
Als je erover wil praten note me maar!

Dankje voor dit berichtje. Het heeft me echt geholpen. Je bent een topmeid ik ken je niet maar het is super lief wat je gedaan hebt voor mij. Dankjewel !! :kissing_heart::kissing_heart::kissing_heart::heart:

Dankje voor je eerlijke mening. Ik weet dat mijn mening waarschijnlijk zal veranderen en daar wacht ik echt op maar nu vind ik het gewoon rot snapje? Ik draag nu push ups maar als je amper iets hebt help een push up ook niet veel. Maar heel erg bedankt meid :kissing_heart::kissing_heart:

Ik zou ook niet afgaan op wat andere mensen zeggen. Bij de ene groeien ze nog tot hun 21e, bij de ander toen ze met de pil zijn begonnen of misschien worden ze niet groter. Ik begrijp goed dat je hier heel onzeker over kan worden. Ik ben dat zelfs nu nog steeds wel eens. Maar aan de andere kant ben ik er ook heel blij mee. Ze passen bij mijn lichaam. Wat voor mij ook helpt is opzoek te gaan of rolmodellen die dezelfde lichaamsbouw heeft. Voor mij heeft totaal geen zin om een lichaam als bij. Selena Gomez te willen hebben. Ik vind haar prachtige mooie meid, maar ik zou nooit haar figuur kunnen behalen.

http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/borsten-topic-122562.4300.html

Er is een heel topic voor borsten! Daar kun je vast lotgenoten vinden en vragen of zij nog tips hebben om ermee om te gaan.