Te klein?

Hoi meiden!

Ik heb een vraag en advies nodig.

Het zit zo: toen ik met mijn ex seks wou hebben had ik heel veel pijn toen hij naar binnen wou. (Hij is niet eens in me gekomen.) Ik denk hierdoor steeds dat ik daar beneden te “klein” ben.

Maar nu vind ik een jongen leuk en hij mij ook en we zijn bezig met een relatie op te bouwen. Maar ik ben dus bang dat als wij seks willen hebben dat hij er ook niet in past.

(Handig om te weten, ik heb het nog nooit gedaan)

Hebben jullie tips om het daar beneden “groter” te maken? Of hoe het wel kan lukken.

Alvast bedankt

Xx

Ik heb wel eens met meiden erover gepraat en die zeiden dat er oefeningen die er bestaan om het makkelijker te maken er iets naar binnen te laten gaan. Heb het zelf nooit geprobeerd maar bij een van hen had het heel goed gewerkt! Misschien kun je het googlen?

Was je trouwens opgewonden genoeg toen je het met je ex probeerde? Voelde je je bij hem op je gemak? Het zou trouwens ook kunnen dat je vaginisme hebt, maar daar weet ik te weinig van af om te beoordelen. :’)

Was je toen wel opgewonden genoeg? Spanning en niet voldoende opgewonden zijn kan natuurlijk zorgen voor pijn daar beneden. Ooit al eens glijmiddel geprobeerd?

De eerste keer gaat het altijd wat lastiger. Probeer te ontspannen en zorg dat je nat genoeg bent door het voorspel. Raak niet gefrustreerd of bang als het niet lukt, dat is heel normaal.

En als tip om het daar beneden wat “groter” te maken, je kunt om te wennen proberen er eerst één vinger in te doen en als dat beter gaat 2 vingers. Eventueel 3, maar dat is misschien wat te veel.

-

Eerste keer is altijd krap. Don’t worry. En misschien had hij toevallig ook wel een grote pik. Haha, even zonder gein. Maak je geen zorgen, je moet er even doorheen. Misschien past zijn piemel wel beter als die van je ex, gewoon proberen!