te klein voor alles

Lieve mensen

ik vindt het zo oneerlijk dat ja niet mee mag doen aan missnederland
als je kleiner bent dan 1.70 of groter dan 1.82 ofzo waarom is dat als je kleiner of groter bent dan dat ben je toch ook mooi ect.

ik snap dit niet wie wel???

Ik ben 1.68 en ik zou graag 3 cm groter zijn gewoon zodat ik voorbij de 1.70 ben XD

Dat vind ik ook, ik bedoel, kleine of grote mensen zijn ook knap?! Ik zou het kunnen met mijn lengte, maar ik wil het niet.

ik heb een vriendin die semi-prof. model is. Ze is al vaak benaderd door vele bureaus en dan vragen ze naar haar lengte. En iedere keer word ze afgewezen omdat ze 2 cm te klein is. Kom op 2 CM!

Pfff, 2 fucking centimeter?! Het meot niet gekker worden…

Maar als je nou hakken draagt gaat er toch ook iet van 5cm bij

Als ik mijn hakken draag ben ik ook lang genoeg, maar die zijn 14 cm.
het gaat erom dat je pas ‘mooi’ bent als je +1.70m bent ZONDER hakken zodat je nog langer en slanker lijkt met.

Ik vind het ook echt bullshit hoor, alsof de gemiddelde vrouwelijke wereld bewoner 1.80m is…

nou inderdaad. Het is echt belachelijk! Alsof je pas mooi/knap bent wanneer je groter dan 1,70 m bent.

exact dit

Ik vind het onzin, dan draag je als model ook nog 20 cm hakken dus benje zoiezo een reus!

Vaak word om deze lengte gevraagd omdat modellen ook fashion moeten lopen. Op een slank en lang lichaam valt de kleding nu eenmaal beter. Over het feit dat fotomodellen ook kleiner/groter mogen zijn ben ik het natuurlijk wel eens! Maar met catwalk snap ik het wel.

Mijn mening dan. :slightly_smiling_face:

dit

Tja, het probleem is een beetje dat het aanbod zo groot is, ze hun eisen behoorlijk scherp kunnen stellen. Als er nu minder meiden voldeden aan de eisen, was het ook minder overdreven. Ergens snap ik het wel, want het gaat om een baan. Maar sta er ook bij stil dat het een van die zeldzame banen is waar geen opleiding voor vereist is. Er zullen ongetwijfeld elke dag veel aanmeldingen zijn.

ik zou ook nooit model kunnen worden, ik ben heel klein, want ik ben 1.59 en ik groei ook niet meer -___-.

Ik snap het ook wel, voor mensen die lang en dun zijn, vallen de kleren mooier, als je lang bent, is de broek onder niet zo opgekropt.

ik vind dat echt belachelijk. maar ik ga me daar niet over opwinden want dat is toch verspilde moeite.

Ze hebben teveel keuze, daarom dachten ze laten we de eisen eens lekker onmogelijk maken voor de meeste mensen. Dan hebben we minder om uit te kiezen, is het wat makkelijker xD

Ik snap dat ze moeilijk doen over 2 cm. Want ja… waar ligt anders de grens? Als jecht exreem goed bent en ze heeeel veel potentie zien (kate moss bijvoorbeeld) kunnen ze die uitzondering maken. 2 cm lijkt weinig maar anders kunnen ze met iedereen rekening gaan houden. Er zin genoeg andere meisjes die die lengte wel hebben dus voor jou 10 anderen. Het is een hard wereldje ja.