Te kieskeurig?

Hej lieve meiden,

Ik ben 16 jaar oud en heb nog nooit n vriendje gehad, wel al vaak gekust enzo maar nog nooit de perfecte jongen gevonden, er zijn wel vaak jongens op me verliefd,EN PAK DIT AUB NIET VERKEERD OP, niet om te stoefen ofzo ) maar dat zijn meestal ‘‘minder leuke jongens’’ of gwn mijn type niet… ik ben ook nog maar 1 x verliefd geweest in myn hele leven, en dat is de jongen waar ik nu op verliefd ben… we kussen af en toe op feestjes maar de dag erna praat hy nooit tegen me op facebook ofzo… moet ik initatief nemen? en ben ik te kieskeurig?

xxx

ik vind het juist goed dat je niet zomaar iedereen aan de haak slaat, een beetje kieskeurig mag je wel zijn, en ja waarom niet, stuur hem een berichtje ofzo!

Ik zou niet stil blijven zitten, als hij jou type is en je hem echt leuk vind, gewoon initiatief nemen en iets vragen op MSN. Reageert hij niet, ga je die dag erna als je hem ziet gewoon het vragen en zeggen: je reageerde niet op MSN dus dan maar zo. En dan gelijk als je hem weer ziet en het is weer bijna tijd voor een feest, vraag hem hoe het nou zit.

Misschien vindt hij jou helemaal niet leuk en ziet hij je gewoon als iemand waarmee je kan zoenen. Ik zou hem om duidelijkheid vragen als ik jou was. En nee, ik denk niet dat je te kieskeurig bent, verliefdheid komt vanzelf wel. :wink:

dank jullie om te reageren :slightly_smiling_face: xxx

Ik zat in ongeveer hetzelfde schuitje. Mijn vriendinnen zeiden allemaal dat ik te kieskeurig was, maar ik zag het nut er niet van in om met een jongen te gaan voor wie ik nooit helemaal zou gaan. Het is een kwestie van tijd. En als je die jongen echt leuk vind dan ga er voor! Dat is ook wat ik heb gedaan en bij mij is het al zo goed als rond :wink:

Te kieskeurig ben je niet, je kan niet kiezen op wie je verliefd wordt. En, ja ik zou als ik jou was eens een berichtje ofzo naar die jongen sturen!

ik zou zelf initiatief nemen, hij zoent toch niet met je omdat die je geen leuk meisje vind? als jullie al zoenen lijkt mij dat dat wel iets zegt, en zou ik er gewoon voor gaan.