Te kieskeurig?

Hey!
Ik ben de laatste tijd volgens mij heel kieskeurig met jongens. Ik heb al best veel vriendjes gehad en ben bijna 14. Maar de laatste tijd wijs ik iedereen af. Ik wil echt de perfecte jongen hebben volgens mij maar kan die niet vinden. En als ik hem wel vind ben ik bang om hem aan te spreken. Maar is het goed om kieskeurig te zijn of juist niet? Ik voel me best alleen zonder vriendje…

je bent bijna 14 :’) je hebt tijd zat.

En kieskeurig is best ok, zolang je nog wel ruimte houdt voor de persoon om zichzelf te zijn en zou het niet 100% met jou wishlist moeten kloppen.

Ga misschien een lijstje maken met dingen die je absoluut wil in een jongen.
Dingen die absoluut niet mogen ontbreken.
Als je nogal een lange lijst hebt en je er logisch over nadenkt: Zou zo’n jongen werkelijk bestaan?
Je moet realistisch blijven met de dingen waar de jongen aan moet voldoen.

Hoezo als je hem vind, ben je bang om hem aan te spreken?
Ken je hem nog niet ofzoiets?
Bedoel je dan echter dat je kieskeurigheid oppervlakkig is of begrijp ik het verkeerd?

Komt vanzelf wel. Je kunt niet jezelf minder kieskeurig ofzo gaan maken. Er zijn gewoon dingen die je wel aantrekkelijk vindt en die je niet aantrekkelijk vindt. Als je een jongen niet leuk vind, vind je dat niet. Je moet niet met iemand gaan nemen alleen maar om een vriendje te hebben.

Je bent zeker niet te kieskeurig!
Als het echte liefde is vind je alles ( of heel veel van die persoon goed en leuk) dus wachten op de ware voor jou is helemaal niet erg joh😘 Het moet gewoon echt zijn en van beide kanten komen! Geen zorgen je bent nog jong de perfecte jongen waarmee jij een toekomst krijgt komt zeker nog wel

Xoxo😘

Meis je bent 13, die perfecte en ware jongen komt nog wel. Ik zou nu niet gaan zoeken naar iemand, die perfecte persoon komt over een paar jaar vanzelf wel.