Te kak/kinderachtig/stom/lelijk ?

Hoi,
ik wilde graag ook voor de winter, een maillot en ballerinas, het liefst zwarte lak, maar ik hebzelf ook rooie.
Maar staat het niet te kak/kinderachtig/stom/lelijk? Een kort donkerblauw spijkerrokje, met een zwarte maillot (panty gaat niet, die trek ik al kapot bij het aantrekken) en zwarte lak/rooie ballerinas? Ik denk dat ik als tshirt dan iets wit aan doe, met zn zwart vestje, en als ik zwarte ballerinas eronder doe, een donkerblauw truitje of iets zwart.

Wat kan volgens jullie het beste?

xx

je hbt beetje vage uitleg, wat heb je al en wat meot je nog kopen??
als je alles al hebt moet je even pictures plaatse :grinning:

xx.

Spijkerrokjes, vind ik sowieso lelijk. Maar rode ballerina’s vind ik juist leuk. Maar dat moet je eigenlijk zelf bepalen, je moet niet dingen lelijk gaan vinden omdat sommige mensen hier het misschien lelijk vinden.

Haha, okee ik ga proberen beter uitteleggen :stuck_out_tongue: :

Ik wil graag weten, of het mooi of stom of kakkerg staat, als ik een spijkerrokje aan doe, met een maillot en zwarte of rode ballerinas, de rode en het spijkerrokje en de tshirts heb ikal, alleen de zwarte ballerinas en demaillot nog niet. Maar in seizoen 1 van Gossip Girl droegen ze ook vaak een maillot en ballerinas, maar dat isal weer 2jaar(?) geleden. Maar ik wilde gewoon weten of het wel zou staan ?

@ hierboven mij: Ik vind spijkerrokjes en met een maillot of legging ook niet mooi, maar ik heb een rokje, dat is een beetje donkerblauw bijna zwart, en daar staat het heel mooi bij

hmm denk wel dat het leuk is hoor,
en gossipgirl is super, (dt ter zijde)
maar uhm gwoon, zwarte maillot
rode balerinas, zwart/blauwrokje,
wit shirt en rood vestje dan miss of blauw

k denk dat ht miss beetj kak is maargood
dat hoeft nie lelijk te zijn toch? (gwoon doen dus :stuck_out_tongue:)

xx.

Als jij het mooi vind, waarom niet?
Ik zal niet snel iemand beledigen op zijn/haar kledingsmaak terwijl diegene gewoon draagt wat 'ie zelf mooi vindt.
Dus gewoon doen joh, als jij dat mooi vindt.

Ik denk dat ik het ook gaa doen, en ik ga zaterdag een maillot en zwarte ballerinas kopen, als het niet staat, ehb ik altijd ballerinas voor de lente, en die maillot kan ik heus nog wel voor iets gebruiken :stuck_out_tongue:

xx

Het klinkt wel leuk! Anders moet je eens een foto posten?

foto? :grinning_face_with_smiling_eyes:

foto??

:camera:

ik zou zwarte leuk vinden als rooie! maar wel doen ik heb een best lang blousje van die wat in is… en dan met legging & hakken kreeg 20 reacties erop fzo? dus van jou zal dat vast ook wel staan.

heey, waarom kan het niet? superleuk
kakkerige kleding is gewoon leuk vind ik .
ik zou dan rode lak ballerinas.
Een zwart jurkje daarboven is ook leuk
x

Precies hetzelfde, behalve dat ik rode ballerina’s eigenlijk niet zo leuk vind.

de meeste gossipgirl kleding is ook een beetje kakkerig hoor =P, maar dat vind ik juist leuk! en ook al houd ik niet van spijkerrokjes, het kan volgens mij heel cool staan :slightly_smiling_face: ik draag zelf vaak maillots met ballerina’s en rokjes enzo =P