te jongens achtig

hallo

ik ben gewoon een normaal tiener meisje. maar volgens veelk mensen gedraag ik me als een jonge. ik speel ook american football in een full guys team voor 9 jaar dus ik kan ergens wel bergijoen wrm ze dat denken. maar nu ook op school word er rond gepraat dat ik lesbiene ben. (wat niet zo is) ik ga graag met jongens om niet omdat het minder drama is maar omdat ik vind dat we de de zelfde interesse hebben. zelf mijn moeder begon laats van “’ shat als je het bent het is geen probleem hoor”’ ik probeeer het te negeren niet dat het helpt en er tegen in gaan is ook niet zo geweldig. ik begin aan me zelf te twijfelen aan gezien er van alles in mijn hoofd word gepraat.

wat moet ik doen ?enige tips?
(btw ik heb niks tegen lesbiene’s. ik sta open voor alles )

Je moet vooral jezelf blijven!

ik herken dit volledig.

Wat ik wel zou doen, is hun gewoon wat bestoken met informatie over Seksualiteit enz.

NIet elke vrouw die ‘mannelijk’ is/gedraagt is lesbisch.
er zijn serieus veel ‘vrouwelijke’ meiden die lesbisch zijn. (waarvan je het niet eens beseft, om het zo te zeggen)

praat dit door naar een mentor. gooi jezelf in de groep alsof het je niets kan schelen. (doe alsof die roddel gewoon nooit heeft bestaan)
spot met hun roddels 'Wat? Bang dat ik met je vriendinnetje ga lopen soms? ‘k ben hetero maar ik kan het altijd proberen hoor :grin:
‘Wat is er mis met lesbisch? kan je geen betere roddel verzinnen?’
'Homoseksuelen en lesbiennes kan je overal vinden, Ze zijn Meesters in het vermommen. Niet moeilijk, sinds ze allemaal wel eens in de kast zaten. (coming out of the closet joke) :flushed:. They are everywhere!
Wees jezelf en hou je zelf regelmatig ‘in check’: sta stil op momenten waarbij je aan jezelf twijfelt.

Wat is ‘te jongensachtig?’ wie bepaalt wat er voor jongens is en wat voor meisjes? Lekker doen wat je wilt hoor, daar wordt je uiteindelijk het gelukkigst van!