te jong??

hallo jongens en meisjes,

ik ben marijke en ben bijna 14 jaar…
ik heb al een paar weken met mijn vriend van 16…
hij wilt zeg maar verder gaan en dat wil ik ook maar me bff (best frend forever) zegt da ik te jong ben :S??

vinden jullie dat ook?? of vinden jullie dat ik het zelf moet weten (zoals mijn moeder zegt zlang ik heb ma veilig doe!! :couplekiss_man_woman:)

XxMarijke95xx,
een onzeker iemandt…

Kunnen we niet een algemeen ‘Ben ik te jong voor seks?’ topic maken?
Ja, je bent te jong.

Denk er goed over na, een paar weken samen is namelijk nog niet heel lang om zeker te zijn dat hij het echt is waarmee je het wil doen.

Ja, je bent te jong.

hee, als je het zelf wil en je er klaar voor voelt kan je het gewoon doen. Zolang jij je er maar prettig bij voelt toch?

Als jij het zelf wilt en er al klaar voor bent dan kan je verder gaan. Maar laat je niet overhalen.

Is dit serieus?!

Zo ja: Ja, je bent te jong

Ik vind je ook te jong.
Ook te merken aan je schrijfstijl…
Wacht gewoon nog een tijdje!

Ik vraag me eerder af hoe je nog 13 kan zijn als je ‘95’ in je naam hebt.

Ik vind je te jong, maar je moet zelf kijken of je er aan toe bent.

Hoe kunnen jullie nou zeggen dat iemand er klaar voor is als diegene dat zelf wilt, terwijl diegene praat over ‘best frends forever’ en niet eens weet hoe ze dat schrijft :grinning_face_with_smiling_eyes: En ze zegt zelf dat haar vriendje het wilt, ze heeft het niet over zichzelf. Soms snap ik de reacties van jullie ook niet.

Precies mijn gedachte!

:’)

fail

~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~\~~~[/b] fail
Jouw hele leven is een fail. :slightly_smiling_face: /facepalm.

Woooow ze gaat zelf ook de facepalm gebruiken:)

dat is wel een dubbele facepalm waard.

Omg, debiel je irriteert menig Girlscener hier. Normaal ben ik aardig en reageer ik zeer netjes, maar je nu niet, je moet echt opdonderen van Girlscene.

… grapje zeker?

Lees je topic over, en denk dan zelf eens of je jezelf niet tejong vind. (:

Paar weken nog maar?

Ik heb zo me vraagtekens bij je vriendje. Je bent 13, ik zou niet zulke overhaaste dingen gaan doen.

:’’)