Te jong

Hallooooo, ik ben een meisje van 16,
de jongen waar ik in geïntresseerd ben is 19, hij vindt mij te jong.
maar we hebben wel al gekust enzo :stuck_out_tongue:
jullie mening ?

Hij playt.

Mijn mening is dat als hij gezegd heeft dat hij je te jong vindt, en je daarna toch blijft zoenen/je blijft opzoeken, dat hij je dan gebruikt.

.

16 en 19 kan trouwens prima vind ik, als je mijn mening daarover bedoelde. (:

Gekust enzo? :grinning:
Ik zou hem uit je hoofd zetten. Hij vind je te jong, en dat gaat niet veranderen.
Ik hoop niet dat 'ie je alleen maar gebruikt en ‘ik vind je te jong’ als excuus gebruikt om niets serieus te beginnen.

ik denk dat hij je playde. hij wist toen toch ook al hoe oud je was?

Het scheelt maar 3 jaar.
Ik denk idd dat hij je playt. Slap excuus om het leeftijdsverschil erbij te halen.

Play-euuur

3 jaar valt wel mee, maar het klinkt alsof hij je playt.

Hou de eer aan jezelf en kap ermee. Zoo na zoveel reacties is het wel duidelijk of niet??:stuck_out_tongue:

wtf? wat een rare opmerking. Hier kun je niks mee.
Maar inderdaad hij zegt dat hij je te jong vindt en je daarna toch blijft zoenen / opzoeken, dit is niet helder.
Mijn vriend is zelfs 5 jaar ouder dan ik…

ik vind leeftijd wel meevallen

Ik vind dat ie dat eerder had moeten “bedenken” dat je ‘te jong’ voor 'm bent.
Lekker je een beetje “gebruiken”
Echt een no go

16 en 19 vindt ik niet echt een groot verschil
Ik was 16 toen ik mijn 1e vriendje had, en hij 19. Ik zou met hem erover gaan praten.

In 90% van de gevallen dat een jongen zegt dat je te jong bent, bedoelen ze: ‘ik zoek een gemakkelijk excuus om je te zeggen dat ik niets voor je voel.’

Als het een goede jongens was dan had hij het echt GEEN probleem gevonden. Kom op zeg hoe flauw is dat. als hij hier een probleem van maakt, niet achteraan gaan hoor.

Klopt helemaal.