Te jong ?

Hee, ik ben 14 jaar ( bijna 15 ). Ik heb 3 maanden een lieve vriend (15) waar ik onwijs veel van houd .We hebben al vaak gekust en hij mij ook gevingerd. nou zullen jullie wel denken dat ik te jong ben . maar ik vertrouw hem echt en hij mij . Als ik kijk naar andere meisjes van mij leeftijd zie ik dat ik qua ontwikkeling ook wel voorop loop . Maar goed, mijn vraag is eigelijk of jullie mij hier nog te jong voor zouden vinden … ? zoals ik al zei ik houd echt van hem en we vetrouwen elkaar !

Het gaat er niet om wat wij vinden maar wat jij vindt. Als je weet (en niet denkt) dat je er klaar voor bent, wie zijn wij dan om je tegen te houden?

Je stelt de vraag aan ons. Oftewel: je bent er nog niet klaar voor.

Ik was ook bijna 15 of net 15 toen ik ontmaagd werd. Vind het niet abnormaal vroeg ofzo. Maar wat hierboven ook gezegd wordt; doe wat voor jou prettig voelt.

ik vind 14 echt te jong, ik zou minimaal wachten tot je 15 was…
En als je echt zeker was van je zaak zou je het niet aan ons vragen (:
Denk er nog even goed over na zou ik zeggen :slightly_smiling_face:!

als jij en je vriend van elkaar houden, waarom dan niet? :wink:

Als je er zo zeker van bent dat jullie elkaar vertrouwen en van elkaar houden, wat doet het er dan nog toe wat wij er van vinden?

Het gaat er inderdaad om wat jij vind. Als je zeker weet dat je dit wilt, dan moet je het doen.
Ik vind begin 15 ook nog best jong. En jullie hebben ook pas 3 maanden. Dat kan voor jullie misschien wel als een eeuwigheid duren, maar zo lang is dat niet.
Leer eerst elkaars lichaam maar eens goed kennen, als jullie echt van elkaar houden dan kan seks altijd nog :wink:

Als het goed voelt en je zeker weet dat je er geen spijt van krijgt. Als je twijfelt zou ik er nog goed over nadenken. Zoals ik zei, als je er goed over voelt wat maakt de mening van een ander dan uit…

Hee,
Ik ken je probleem; ik heb nu 10 maanden met mijn vriend, we waren 14 toen we kregen en zijn na 2 maanden begonnen met vingeren en aftrekken, ik was alleen nog niet ongesteld geworden ;o
Ik was 14, nog niet ongesteld en hij wilde al verder. Ik heb toen aangegeven dat ik wilde wachten tot ik ongesteld werd. 2 maanden voor mijn 15e verjaardag gebeurde dat, en toen hebben we nog gewacht tot ik 3 dagen 15 was, dat vond ik een mooie tijd, ik vertrouwde hem nog beter, en we zijn nu (ik ben nu 3 maanden 15) aan het experimenteren.
Clue van het verhaal: Doe lekker wat jij denkt dat goed is. Als jij hem volledig vertrouwt en jullie je relaxed voelen onder elkaar, dan moet je dat vooral doen. Niet moeilijk doen over wat anderen denken, Als jij hem vertrouwt, dan is het goed! :wink: veel plezier met je vriend Xx

Je hoort het eigenlijk zelf zeker te weten en het niet te vragen aan ons…

Als je elkaar vertrouwd, en veel van elkaar houdt, maakt leeftijd niet uit. Vind ik.

Dat je het hier vraagt geeft voor mij al aan dat je het niet zeker weet en nog twijfelt. Dus zou ik je aanraden om te wachten tot die twijfels weggaan en je zeker weet dat je er klaar voor bent.

Ik ben het eens met de gene die zeggen dat je beter nog kunt wachten. Inderdaad zo een topic openen geeft aan dat je twijfelt en daarnaast… hij heeft alleen nog maar wat bij jou gedaan. Ik zou eerst is wat bij hem doen. Voordat je gelijk begint aan seks. Er zijn nog zo veel meer dingen dan meteen seks.

Het feit dat je aan ons vraagt of wij jou te jong vinden laat mij denken dat je twijfelt en bij twijfel is het gewoon altijd nee. Zolang je nog bang bent wat andere mensen ervan vinden of om een andere reden twijfelt moet je het niet doen.

… :") ?

Tsja als je op een forum gaat vragen of we jou te jong vinden voor seks vind ik je wel veeeel te jong ja.

Als je je er bij goed voelt, dan zou ik het zeker doen. Maar bij twijfel; nooit doen! Dan krijg je spijt.
En als hij niet wil wachten? Dumpen!