Te 'jong' voor tampons? o_O

Ik las net iets waar ik me echt ontzettend over verbaasde.

En ja, ik heb echt een hekel aan maandverband, vind het te ranzig voor woorden maar dat heeft hier dan even niks mee te maken…

Iemand die zichzelf te jong vond voor tampons, en een groot aantal meiden die daarmee instemde.
In een topic hier op girlscene kwam ik ook nog een reactie tegen als ‘En als je jezelf te jong vind voor tampons, blabla.’

Ik vind het écht heel erg raar?
Te jong voor tampons?
Het is niet dat je sex met iemand hebt ofzo?

Haha ja, dat snap ik nu ook echt niet.

Te jong voor de pil, ok maar te jong voor tampons? Dat is net als zeggen dat je te jong bent voor een BH als je al een cup A hebt…

inderdaad, ik vind het ook maar vaag :crazy_face:

ja, ongesteld is ongesteld en dat moet opgevangen worden, hoe oud je ook bent.

Mijn moeder vind me ook te jong daarvoor. ( ik weet onzin, doe het toch XD)

Maar dat is omdat je het niet voor de seks moet gebruiken of zo. Omdat ze denkt dat het anders veel pijn doet…

Ik heb ooit een film gezien waarin een meisje geen tampon mocht gebruiken omdat ze nog niet ontmaagt was…Ze was moslim, misschien heeft dat er iets mee temaken?

Dat is raar ja.

Tampons moet je niet voor de seks gebruiken?
Dat is echt onzin.

Ik gebruik tampons vanaf het moment dat ik ongesteld ben en ik was toen bijna 12, nou toen had ik echt nog geen seks hoor. En pijn deed het ook niet.

Hmm, ik weet niet. Ik ben dolblij met de uitvinding van tampons en ik snap eigenlijk ook niet waarom je het niet op jonge leeftijd kunt gebruiken.

Dat is idd raar…

Het zou een ramp voor me zijn als er opeens geen tampons meer zouden zijn. :'3

Ja ik vind het ook vaag. ^-^

Nee dat bedoel ik niet xD
ik ben ook lekker zo vaag.

Dat je geen tampons moet gebruiken voordat je seks hebt gehad bedoel ik.
Dat zegt ze…

Te jong? Als het bloed ben je imo oud genoeg.

Ouderwetse ouders denken dat je maagdenvlies hierdoor kan scheuren. Misschien is dat de reden?

haha ja dat hoorde ik ook eens toen ik tampons ging halen bij de drogist met mn moeder toen vroegen ze hoe oud ik was was 13 ofzo :stuck_out_tongue:

ik vind het echt goor zo een natte vies ruikende gore bebloedde maandverband… en je vagina word er ook gewoon smerig van… een tampon ruik je niet en vind ik frisser. en als je eenmaal ongesteld bent dan ben je er toch neit te jong voor???

Dit dus. Oh, en ik vind het ook zó vies als je het voelt lopen :’) Bahhhhhhhh

Joh is mss wel waar, maar ik vind het persoonlijk onprettig om zo’n ding in je vagina te douwen en daar dan de hele dag mee te lopen. Als ik moet kiezen dan toch liever maandverband x_x

Natuurlijk kan het wel.
Sommigen hier vind ik vrij kortzichtig.
Alles kan.

Maarehm, misschien kan het wel niet omdat je vagina gewoon nog niet groot genoeg gegroeid is. Als je 12 bent en je wordt ongesteld en je bent heel klein en tenger en mager, kan het best dat tampons er bij jou gewoon niet ingaan. Ik heb het zelf ook geprobeerd, wel verschillende keren. De kleinste van de winkel zelfs. Maar het lukte gewoon niet!
Over een tijdje weer proberen, maar ik heb er gewoon vrede mee hoor.