te jong lijken

hee:)

ik ben een meisje van 16 jaar over 2 weken 17 :flushed: alleen word ik elke keer 14 of nog jonger geschat, moet overal mijn idd laten zien en begin het een beetje zat te rijken. Ik denk zelf dat het door mijn lengte komt. ik ben 1.54 erg klein dus (draag af en toe hakken als die te vinden zijn in maat 35) :cold_sweat: draag eyeliner,oogpotloot,mascara en een beetje foundation heb highlights in me haar dus denk niet dat ik veel kan veranderen aan mijn uiterlijk. Ik hoop dat jullie met leuke opmerkingen of ideeen komen om iets ouder te lijken.

alvast bedankt! xx

Dat zal wel door je lengte komen ja…
Groei je nog?

nee dat is het probleem ik groei niet meer…

Hee ik ben 20 en ik word ook nog regelmatig 14 geschat. Ik snap dat het voor jou niet leuk is op deze leeftijd, maar hoe ouder je wordt, hoe fijner je het gaat vinden dat je er jong uit ziet! Geloof me! Mijn nicht is tegen de 30 en wordt nog steeds 18 geschat :slightly_smiling_face: Dat is echt een voorrecht.

Maar ik weet niet wat ik je als tip kan geven, zo te horen zie je er sowieso niet kinderlijk uit. Wat je wel kunt proberen, is misschien je haarstijl een beetje aan te passen. Ik weet niet hoe je eruit ziet, maar als je een rond/bol gezichtje hebt lijk je jonger. Sommige kapsels maken je gezicht smaller en dus ook ouder!

En wat ook helpt, is om rechtop en zelfverzekerd te lopen :slightly_smiling_face: Hele jonge meisjes zien er vaak automatisch wat onzeker uit omdat die leeftijd nu eenmaal een kwetsbare periode is en dat zie je vaak aan de lichaamshouding.

Succes en ik hoop dat jij het gauw als iets positiefs gaat zien net als ik :slightly_smiling_face:

Ik zou je er niks van aan trekken. Ik word ook vaak zat jonger in geschat en ik heb het nooit leuk gevonden, maar op een gegeven moment gaat het in je voordeel werken :wink:

ik heb een lok in mijn haar laten knippen en leek toen ineens veel ouder misschien is dat iets?

Herkenbaar verhaal, ik werd vroeger ook altijd jonger geschat en nu soms nog steeds wel eens. Toen ik 16 was geworden zei een man die ik ken ‘goh ik dacht dat je 14 was geworden’. Laatst nog in de club kwam er een jongen op me af die vroeg hoe oud ik was (18) en reageerde: ‘ik had je 16 of 17 gegeven’. Beide opmerkingen zijn vrij zinloos maarja sommige mensen genieten daar blijkbaar van :’)

Maar OT, er is nou eenmaal weinig aan te veranderen behalve wat je zelf al gedaan had. Misschien een troost: ik werk bij een supermarkt en er zijn echt hele strenge eisen voor de identificatieplicht. Dat je je ID moet laten zien op jouw leeftijd is dus echt niet raar, ik heb het wel eens gevraagd aan iemand die 23 bleek te zijn :expressionless:

Oh ze vroegen het een keer aan me moeder.
Ze is 33:)

.

Ik ben 18 en ik word ook vaak veel jonger geschat. meestal 15 of 16.
Ik ben heel klein en ben ook best smal (bijna geen tieten :p, cupje A)
Ik vind het nu echt niet leuk, maar ik denk dat als ik 25 ben ik het veel minder erg vind als ik dan bijvoorbeeld 18 of 19 word geschat :stuck_out_tongue:

ik heb het andersom, ik ben maandag 20 geschat terwijl ik volgende week 15 word, lol :’)

Draag je vaak kleding is felle of lichte kleuren? Dan heb ik een tip voor je!
Als je kleding in donkre tinten draagt zie je een een stuk ouder uit! Het hoeft niet standaard zwart te zijn of grijs, bordeaux rood en donker blauw zijn ook prachtige kleuren. Ik hoop dat je er wat aan hebt.

xxx

+1

Ik werd zelf ook altijd veeeel jonger geschat dan dat ik was maar daar heb je eigenlijk op latere leeftijd alleen maar voordeel mee! Nu is het inderdaad vervelend ik snap je punt maar geniet er nog maar even van!

Boeiend, ik word ook nog weleens 17 geschat en ik ben inmiddels bijna 23 (oma). Het is niet erg, je kan het ook in je voordeel laten werken. En wie weet is het over een paar jaartjes wel heel anders.

Je kan eventueel ook gaan kijken naar je haar. Een korter kapsel en bruine haarkleur laat je al gauw ouder lijken dan wanneer je lang blond haar hebt.

dat zou ik dus niet doen, want dan gaan ze juist denken dat je iets verbergt, en word je jong geschat.
xxx

Om je ID gevraagd worden is trouwens niet meer dan normaal…
Dat doen ze bij mij en mijn zus ook nog steeds en wij zijn 20 en 22 en zien er niet jong uit.
Dat hoeft dus niets te maken hebben met hoe je eruit ziet.

Verder eens met de rest!

Ik ben 20 en word zelfs soms 16 geschat :flushed:

Ik word sinds ik 13 ben (ben nu 17) al steeds boven de 20 geschat.
Dat is ook niet bepaald leuk hoor ;(