Te jaloers?

Ik denk dat het antwoord ja is:P maar ik zit met een klein dingetje.
Mijn vriend gaat vaak naar dezelfde kapsalon, waar allemaal jonge meiden werken.
Naja geen probleem hij zegt dat zn haar daar goed geknipt wordt. Maar je kunt daar je voorkeur voor welke kapster je krijgt opgeven en hij krijgt elke keer hetzelfde meisje. Ook niet heel erg. Maar hij was dus gister weer geweest en in de middag ging hij op FaceBook opeens die kapsolon “like-en” en een paar uur later zag ik dat hij friends was geworden met dat meisje.
Ik vind het niet leuk eerlijk gezegd en vraag me af wat ze dan besproken hebben dat hij haar nu opeens toevoegd:S… Ben ik te jaloers? Kan ik er wat over vragen aan mn vriend (nog niet gedaan). En wat en hoe dan?
Alvast bedankt!

-

Ik denk niet dat ik dit te jaloers vind, snap best dat je je er druk over zou kunnen maken :slightly_smiling_face: Ik zou er gewoon eerlijk over beginnen. Gewoon door luchtig te vragen van nou hoe was de kapper? Zag dat je toevallig je kapster hebt toegevoegd? Gewoon een beetje humoristisch zeggen…

Ja je bent te jaloers haha. Dat is gewoon zijn kapster, ik ga ook altijd bij dezelfde kapster en mijn ex ook, ik denk dat veel mensen dat doen eigenlijk. Oh en ik ‘like’ mijn kapsalon ook op facebook :'D

tis een beetje bezitterig ja…

Ik zou ook jaloers zijn. Heel kut maar waarschijnlijk niks om je zorgen over maken, al lijkt dit makkelijker gezegd dan gedaan (zou ik ook denken).
Anders heb je het er even over met je vriend? (:

Misschien hebben ze, zoals dat altijd gaat in de kapsalon, gepraat over onzin dingen? Kijk gewoon hoe het gaat; als ze opvallend berichten naar elkaar gaan sturen etc. dan pas zou ik erover beginnen.
Hij zit met jou, niet met haar. En zo ‘oud’ ben jij toch niet?

Nou ik kan je ook wel goed begrijpen hoor… :stuck_out_tongue: als het een leuk meisje is en het klikt tussen hun… Ik zou er ook wel jaloers om zijn hoor! Gewoon even vragen :slightly_smiling_face:

meisjes zijn altijd te snel jaloers hihi.

Dat is wel een goeie inderdaad. ik denk dat ik dat maar ga proberen. Ik ga al drie jaar met hem en vind aan de ene kant dat ik dit soort domme gevoelens niet meer moet hebben, zeker niet nu we beiden 21 zijn. Maja blijkbaar zegt duur en leeftijd hier niet veel over…

Meestal bespreek ik alles met hem als ik hem zie en anders via de telefoon… Maar nu heb ik de neiging om het via whatsapp te doen of is dat heel dom?

waarschijnlijk doet hij dat alleen omdat zij zo’n goede kapper is en weet wat hij wil? :slightly_smiling_face:

Dat kan wel maar hij heeft in het begin best vaak gezegd dat hij baalde van hoe zn haar geknipt was, en dat was door haar… en waarom perse like-en en friends worden…

Pff baal van mezelf…

Ja beetje jaloers, maar ik vind het niet netjes van die kapster eigenlijk om met klanten naast de kapsalon ook om te gaan enz, maar zo denk ik over bedrijfsleven, privé en zakelijk houdt je gescheiden. Maar goed, daar kan niemand wat aan doen, gewoon lekker negeren.

Ik vind het echt te jaloers hoor, ik zou er luchtig over beginnen als ik jou was… of een keertje meegaan naar de kapper kan toch ook :slightly_smiling_face:

Oke, maar als je het te jaloers vind, waarom er dan wel over beginnen? Ja ben in het begin 1x meegeweest per toeval maar wil eigenlijk niet handelen naar die jaloerse gevoel

Kan ik er via whatsapp over beginnen
?