HoiHoi…
Ik heb nu al een 3/4 maanden met mijn vriend. En het gaat allemaal wel goed. Maar ik heb al zijn wachtwoorden van zijn social media en hij ook van mij. En hij heeft een bepaalde vrienden groep op dm van insta en die wordt de ‘No Fuckboy’ groep genoemd. Ik kijk daar wel is soms doorheen en het is 9 van de 10 keer wel grappig. Maar dit keer zag ik dat een van de jongens een screen had genomen van een meisje dat 2 vriendinnen op haar borsten had getagd. Mijn vriend reageert: geweldig weer.’ met een lachsmiley. En ik weet niet waarom maar ik werd best pist op hem puur omdat hij er gewoon naar kijkt. Ook had ik een keer dat we met een groep vrienden gingen afspreken… en zijn ex was daarbij en die ex probeerde hele tijd herinneringen terug te brengen van hun. En ik had zoiets van… Oké? Ik heb later daar ook nog allemaal met hem over gepraat en hij zegt dat ze gewoon vrienden zijn. Maar ik snap gewoon niet waarom ik telkens zo extreem jaloers word over kleine dingen. En ik wil heel graag dat het stopt. Weet iemand hoe?