Te jaloers?

Ja oke maar als dat mijn vriendje zou zijn zou ik boos worden op hem. Hij hoort namelijk ook rekening te houden met haar, dat meisje zou in feite moeten kunnen doen wat ze maar wil, maar het is aan haar vriendje om haar dik af te wijzen en te zeggen van ‘hé, back off, ik heb een vriendin’.

En daarom denk ik dat ze op dat meisje zelf moet afstappen aangezien haar vriendje niet wil luisteren. :3

Hahaha, ja, oke. XD

:dancing_women: Hahaha

Ik zou zelf denk ik een woedeaanval op mijn vriendje gehad hebben, maar daar schiet je niets mee op xD

Hahah precies hetzelfde wat ik gedaan zou hebben :’) ik word echt jaloers van dat soort dingen.

Ik heb er deze week al behoorlijk veel met hem over gepraat. en hij heeft beloofd dat hij me blijft vertellen wat ze precies doet en zegt tegen hem, en dat hij gaat proberen haar in beetje te vertellen dat hij echt niks met haar moet (wat hem niet gaat lukken want daar is ie veelste lief en laf voor!) maar hij heeft ook geregeld dat een vriend van hem op dezelfde tijd en plaats vakantie werk gaat doen, nou werkt hij dus niet meer alleen met haar wat voor mij een GIGANTISCHE opluchting is :angel:

en ik denk als ze door blijft gaan met zulke gigantische hints geven en zo klef te doen ik misschien toch maar een keer contact met haar ga opnemen

bedankt voor de tips allemaal! jullie zijn echt geweldig!

Ik ben verbaasd dat de TS denkt dat ze mogelijk ‘te jaloers’ zou zijn ;O Het is volledig terecht… Dus TS, confronteer die biatch er mee! We rekenen op je :darth:

Ja misschien heb je wel gelijk :angel: gewoon te onzeker denk ik… ben echt bang dat ik met mijn jaloezie m’n vriend alleen maar afstoot! ben wel blij dat hij nog steeds bij me is (en voorlopig ook nog wel blijft :grinning: )

Hahahah ja, we staan achter je, ga naar die bitch toe!
:astonished:

Ik denk dat je niet zoveel kan doen, Ja je vriend vertrouwen dat is wat je moet doen.

Ik heb de situatie eens andersom gehad, mijn vriend die jaloers was. Omdat ik omging met een jongen die mij leuk vond. Ook sprak ik met hem af om wat gezelligs te doen(eerst wist ik niet dat die andere jongen mij leuk vond). Maar ik kon gewoon goed met hem opschieten en verder geen bijbedoeling er bij!
En mijn vriend kon me al wurgen als ik zei dat ik wat met hem ging doen. Dus na verloop van tijd zei ik niets meer omdat ik niet wou dat hij jaloers werd. Maar dat heeft alleen maar een hele grote ruzie opgeleverd xD.
Want toen leek het juist als of dat ik vreemd ging. Maar goed, ik vind niet dat ik een goede vriend moet laten vallen. Iemand waar mee ik kan lachen enz. Omdat hij verliefd is, dat gaat wel weer over heb ik dan.
Misschien denkt jou vriend ook zo?

zo denkt hij inderdaad ja, en dat kan ik me ook heel goed voorstellen. ik wil absoluut niet dat hij die vriendin voor mij zou laten vallen… alleen het probleem is dat ik haar niet vertrouw en er bang voor ben dat als zij iets met z’n 2en gaan doen ze dingen gaat proberen. was jij daar niet bang voor? dat die goede vriend van je zou proberen je te zoenen of iets dergelijks?

Praat gewoon met haar, ik zou trouwens ook jaloers zijn

Ik zou ook jaloers zijn.

Ja, Maar maar ik heb hem vertelt dat ik dat niet wil. En dat ik dat nooit zal accepteren. En dat we dan ook geen vrienden meer konden zijn. En heb hem ook gevraagd of hij dat risico wou lopen. Dat er ook geen vriendschap meer zou zijn.

ook voor mij is een dus een herkenbaar geval !
en ik maar denken dat mijn vriend de enige was
die er op mijn manier in mee gaat.
Ik word altijd heel chagarijnig tegen mijn vriend
en wil dat meisje wel wat aaan doen !
afblijven van iemand anders haar vriend !!!

lol een keer had een meisje mijn vriendje gekrabbeld met:
ooooh het was zo leuk om met je te praten tijdens het tussenuur!
en blablabla

en toen heb ik dat meisje bedreigd HAHAHA
sorry
niet supererg ofso
maar wel met:
als je nog een keer naar me vriendje kijkt zorg ik dat je leven op school niet meer zo leuk wordt
(ik ben jaar ouder dan dat meisje)
hahahah ze reageerde met: nou ik vind je vriendje helemaal niet leuk ofso hoor
maar dat maakt mij niet uit, want echt niet dat ze me vriendje ooit nog heeft aangekeken hahah

maar andersom kan mijn vriendje ook niet tegen zulke dingen hoor en wij zeggen het gewoon tegen elkaar dat verkomt echt een hoop gedoe en opkropping…
en tsja hoe jouw vriendje doet is wel vreemd, als een meisje ook maar iets doet bij me vriendje zegt die dat meteen

oke aan mijn verhaal heb je niks maar ik zou zeggen tegen je vriendje:
dat meisje of mij
en als die voor dat meisje kiest, weet je ook wat je aan je vriendje hebt…

En anders: BEDREIG HET MEISJE MWUHAHAHHA (grapje)

oh je wilt hem niet laten kiezen zie ik xD
dan zou ik tegen hem zeggen dat ie dat wijf ECHT duidelijk moet maken dat jij de enige bent voor hem
en met dat wijf praten
en als ze aant werk zijn moet je naar hun werk toe gaan en met je vriendje flirten waar zij bij is XD (voor zo ver dat kan, kweetniet wat voor werk ze doen)

Nee je reageert niet overdreven! En je bent niet te jaloers. Ik weet zeker dat ik waarschijnlijk nooit zo rustig, netjes mn verhaal zou kwijt kunnen op girlscene. Want ik was dus allang boos naar dat meisje gelopen :$.
Niet lief natuurlijk, maargoed, ze moet wel weten dat de jongen waar ik mee heb van ‘‘mij’’ is… En dat ze er niet tussen moet proberen te komen, dat dat toch niet lukt etc. En gewoon tegen je vriend zeggen dat je haar niet vertrouwd, dat je bang bent hem te verliezen. Zeg gewoon tegen hem dat je het leuk vind dat hij hetzelfde werk gaat doen als zijn ‘‘beste vriendin?’’ maar dat je het erg jammer zou vinden als ze elkaar ook buiten het werk zouden zien… Succes!