Te grote H&M bestelling

Hoi,
Ik heb net even een lijst gemaakt van alles wat ik wil hebben van de H&M.
Het probleem is dat ik alwéér op ongeveer 480 euro uitkom :blush:
Ik vind het zó moeilijk om dingen te verwijderen enzo, maar dit mag natuurlijk nooit van m’n moeder.
Mijn vraag is dus: Hoe verwijderen jullie dingen? Hoe selecteren jullie het?

Dingen waar ik over twijfel wegdoen, dingen die pas over 2 maanden binnenkomen wegdoen, nog eens goed kijken of ik het allemaal wel nodig heb.

Je kan het toch in delen bestellen? Eerste maand 4 dingen, volgendmaand weer vier etc.
En als je dat doet kan je ook verschillende dingen bestellen, dus niet 4 shirtjes maar. Bijvoorbeeld een broek een shirt, een vestje en een ketting oid. :relieved:

En je af vragen of je het wel nodig hebt, dat helpt ook wel. Bij mij dan. :relieved:

Idd dingen die pas veel later verzonden worden zou ik wegdoen.
En als je veel kleuren van hetzelfde kledingstuk hebt, daar ook 1/2 van kiezen.
En verder wat spinazieschotel zegt.

of als je bijv 4 zwarte vestjes hebt uitgekozen dan denk ik van ja ik heb al een zwart vestje (of een paar) en dan doe ik die weg, en de zomer is bijna voorbij dus ik ga nu geen bikini’s/zomerjurkjes/topjes meer kopen, dat doe ik volgend jaar wel :slightly_smiling_face: hoewel het natuurlijk erg verleidelijk is met de sale moet ik toegeven…

Bij elk item je afvragen ‘heb ik dit écht wel nodig, heb ik niet nog iets vergelijkbaars?’

Thanks allemaal, het scheelt toch weer een paar dingen.

Maar over dat dingen die pas laat komen, ook wegdoen en later bestellen.
Dan komen ze toch juist alleen maar later…

Neehoor, sommige zijn gewoon nog in productie. Ik heb bijvoorbeeld een vest besteld, een paar weken geleden, en die komt pas begin oktober. Als je hem nu weer ‘nieuw’ aanklikt zegmaar, dan staat er nog steeds begin oktober, omdat ie gewoon nog niet is geproduceerd.

Oke! Thanks.

Dit heeft er misschien niks mee te maken, maar hoe kom je überhaupt uit op 480 euro bij een H&M-bestelling? Dan bestel je toch zeker 50% aan kleding die niet echt nodig is, denk ik! En bedenk je ook eens, wil je zoveel geld uitgeven aan kleding waar iedereen mee loopt? Misschien moet je kieskeuriger je kleding uitzoeken, dat zal ook een hoop geld schelen

Okay, nevermind, ik quote mezelf o_O

Er zit een limiet aan het bedrag wat je kunt bestellen, als je daarover heen gaat moet je het ophalen bij een kialapunt en bij betalen, niet echt fijn dus.

Het is niet dat ik al m’n geld aan H&M besteed (het is trouwens ook m’n ouders geld) maar ik heb heel veel nodig deze herfst. En ik heb gister gewoon geshopt op andere plekken met kleding die niet ‘iedereen’ draagt. Dus dit is vooral m’n ‘basisdingen-bestelling’. Vooral basicshirtjes, wintervesten, danskleding etc. Ik ben namelijk uit maatje 34 gegroeid, heb nu 36 nodig en moet dus basic-dingen opnieuw bestellen. :wink:

zoals hier dus al word gezegd. heb ik dit wel nodig?

echt nadenken: wat heb ik allemaal voor de winter nodig? waar ben ik zeker van dat ik het zal dragen? kan ik dit combineren met kleding die ik al in mijn kast heb liggen?

die vragen moet je jezelf sowieso gaan stellen. want anders heb je misschien miskopen en dat soort. succes!

PS: mag ik die lijst zien? (a)

Ik zou ook de dingen die veel later komen weg doen.

ps. Dat háát ik echt aan de h&m! Ik had zulke leuke schoenen, komen ze eind oktober nou dan kan ik ze niet eens meer aan, dus heb geanuleerd.