(te) grote borsten

Hai!

Afgelopen week was ik in de lingerie winkel om een BH te kopen. Dit liep anders dan gepland… Terwijl ik aan het passen was bleek de BH te klein te zijn. Maatje groter dan maar, ook deze zat niet.
Uiteindelijk een BH gevonden die goed paste.

Hier het ‘probleem’; ik ben in 2 maanden tijd 3/4 cup maten omhoog gegaan. De vrouw in de winkel zei ook al dat dit niet meer normaal was. Ik ben al 4 jaar aan de pil, hierdoor zijn mijn borsten wel groter geworden. Maar het houd niet op… en ze zouden hier niet van moeten blijven groeien. Eerder nooit echt last gehad tot nu een poosje lees; moe, soms last van nek en rug (en hoofdpijn). Pas amper in een bikini, terwijl ik twee maanden geleden nog een nieuwe had gekocht. Die past nog amper…

Nu heb ik voor over anderhalve week een afspraak bij de dokter hier voorstaan. Ik vroeg me af wat ik kan verwachten. En of er meerde meisjes zijn die een grote cup maat hebben, hier problemen bij ondervinden en hier een oplossing voor hebben gevonden?

x girllx

Wat is je maat nu?

ik zit hier de laatste tijd ook heel erg mee… jurkjes die ik vorig jaar heb gekocht passen niet meer… ik moet bijna al mijn kleding maten groter kopen alleen door mijn borsten… maar eerlijk gezegd weet ik ook niet wat ik nou moet… zie dit maar als een upje en een steuntje in je rug :flushed:

I wish dat ik iets meer zou hebben! :frowning_face:
ik zit nog met A op 16 jarige leeftijd ! :bored:

Ben je misschien aangekomen? dat merk je ook aan je borsten

Zou het niet kunnen dat je zwanger bent (ondanks de pil)? Tijdens een zwangerschap worden je borsten soms ook groter.

Oh girl, I feel you. Zelfde probleem hier… ben 20 en ze groeien nog steeds. Doen zeer met traplopen… om het nog maar niet over andere lichamelijke activiteiten te hebben. Ik zit eraan te denken ze te laten verkleinen… maar dan wil ik wel dat ze dan gestopt zijn met groeien. Iig veel sterkte ermee xx

LOVELY: Had D/E. Heb nu inmiddels H…

lovelymoos: Ja dit probleem heb ik dus ook. Alles aan de bovenkant is te klein of te strak. Anders hier even meelezen, misschien zit er voor jou ook iets bruikbaars tussen!

Michellle: Maatje H is ook niet alles hoor. :wink:

LaManzana: Ben misschien 2 of 3 ons aangekomen, maar geen kilo’s. De vrouw in de winkel zei ook al dat ik hier niet 3/4 cup maten van omhoog schiet.

Forlorn: Dit is al uitgesloten.

xsusie93: Echt vervelend hé?! Had het idee dat ze na de D/E cup opgehouden waren met groeien maar nee… ineens BAM 3/4 maten omhoog. Mag ik vragen waar je allemaal last van hebt?
Daar zit ik dus ook aan te denken. Maar weet niet of onze dokter mij wel doorstuurt (onze dokter kenende…)

Hm, kan me voorstellen dat je dat vervelend vindt. Hoe oud ben je? Ik heb zelf ook een grote cup (F/G) maar ik heb er persoonlijk geen last van. Succes in ieder geval.

Ik heb ook vreselijke last van het vinden voor de juiste BH.
Overal waar je kijkt zie je dan die onwijs mooie BH’s, maar helaas… niet in mijn maat.
Ik heb overigens E/F

Er zijn ook wel BHs om je borsten kleiner te laten lijken, misschien kun je dat kopen. Verder is er denk ik niet veel aan te doen dat ze verder groeien, en anders moet je toch maar stoppen met de pil…

KurtCobain: Ik ben 21. Dankjewel!

Hatsjoe: Klopt inderdaad, ik zie ook overal mooie BH’s maar pas ik niet (zijn er niet in mijn maat). Heb alleen geen E/F maar H…

Lola: Klopt, deze gebruik ik ook. Maar dit maakt de vermoeidheid, nek (soms rugklachten) er niet minder om. En stoppen met de pil is geen optie. Hier is al naar gekeken. Ze mogen wel een paar cup maten omhoog gaan maar niet daarna nog een keer. Dit was niet normaal volgens de vrouw in de lingerie winkel.